help wat is dit ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kielside
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 445

    #1

    help wat is dit ?

    Korting op 420shop
    ik heb net iets raars ontdekt, de kleinste plant van de 3 criticals die al 23 dagen onder tl staan te groeien heeft aan zijn bovenste scheut 2 stukjes blad kwijt lijkt wel afgescheurt of opgevreten en lichte vlekken op 1 van de bladeren maar de andere 2 plantjes hebben niets. de tl hangt op 5 a 7 cm het zijn maar 2 18wjes. en vind nergens een beestje wat kan dit zijn en moet ik me zorgen maken ??? alvast bedankt voor de hulp guys2012-06-28 22.12.11.jpg2012-06-28 22.12.38.jpg2012-06-28 22.13.36.jpg
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #2
    Re: help wat is dit ?

    dat is een wietplant


    nee ff serieus niks mis met dat ding
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • kielside
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 445

      #3
      Re: help wat is dit ?

      lolz. nee maar op de eerste foto op het middelste blad er is een stuk weg hoe komt dit dan ?

      Comment

      • kielside
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 445

        #4
        Re: help wat is dit ?

        En wat dan met die stukjes uit het blad hoe komt dit dan ? greets

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: help wat is dit ?

          Heb je getopt ? Dan zal het door het toppen komen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Weedjewel
            Special member
            Lucky Member
            • Nov 2010
            • 808

            #6
            Re: help wat is dit ?

            Heb je niet getopt? Dan komt het niet door het toppen.

            Comment

            • kielside
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 445

              #7
              Re: help wat is dit ?

              ik heb nog niet getopt...

              Comment

              • Weedjewel
                Special member
                Lucky Member
                • Nov 2010
                • 808

                #8
                Re: help wat is dit ?

                Ik zou me er niet zo druk om maken,.....ze zien er toch verder gezond uit.

                Comment

                • kielside
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 445

                  #9
                  Re: help wat is dit ?

                  je zal wel gelijk hebben... thanks

                  Comment

                  • bramonius
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2012
                    • 793

                    #10
                    Re: help wat is dit ?

                    joh het is simpeler dan je denkt

                    en aller eerst er is niets mis met je plantje.

                    Je nieuwe bladscheuten zullen in het begin netjes kunnen "uitrollen"
                    dat wil zeggen in het begin van het leven van je plant heeft ze alle ruimte
                    om de bladeren en dieven een kant op te geleiden.

                    het kan later voorkomen dat de plant wat voller raakt. met name als ze in bloei wil
                    gaan of al in bloei is. de bladeren worden dan bij het uitgroeien wat verdrukt door de top.
                    hierdoor olt je blad niet geleidelijk uit en kan klem raken bij andere delen van de plant.
                    het blad is waarschijnlijk bij uitrollen vast komen te zitten en is iets gaan scheuren wat
                    resulteerd in een raar gat (zonder kartels waaraan je ziet dat beestjes het hebben
                    opgegeten) wat groter lijkt als het blad groeit. ik denk dat het zo zit. het blad was al hersteld
                    toen jij het zag. je hebt nooit "open wond" gezien zeg maar.

                    niet ongerust zijn, dit komt altijd voor en zul je vaker gaan zien. met name als
                    je toppen gaan uitdijen komen veel blaadjes vast te zitten of worden verdrukt.

                    Ik ga er vanuit dat dit een antwoord is op je twijfel.

                    groetjes.

                    Comment

                    • kielside
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 445

                      #11
                      Re: help wat is dit ?

                      dat klinkt mij heel aanneemelijk ! bedankt, nu ben ik gerust...

                      Comment

                      • bramonius
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2012
                        • 793

                        #12
                        Re: help wat is dit ?

                        you are welcome

                        Comment

                        Bezig...