2e lamp bijplaatsen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Peetie
    Senior Stoner
    Member
    • May 2012
    • 31

    #1

    2e lamp bijplaatsen ?

    Korting op 420shop
    Mijn kweek is nu in de eerste week van de bloei, het gaat over 16 plantjes. Die staan in potten van 15l met een diameter van 30cm, hetgeen betekend 1,2 op 1,2.
    Theoretisch gezien is deze oppervlakte dus te groot voor een 600 watt lamp (1,2m2 dacht ik). Nu heb ik van een vriend zijn 600W lamp compleet gekregen in bruikleen. Zou ik die gebruiken, maw zou de opbrengst daardoor beduidend hoger liggen? Wanneer zou ik die dan bijplaatsen onmiddelijk of eens wanneer de echte bloei (toppen) begint?

    Alvast bedankt !
  • subby
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 365

    #2
    Re: 2e lamp bijplaatsen ?

    zeker weten enkel zien dat je het klimaat op pijl kan houden he veel geluk met je kweekje

    Comment

    • WeedoHolic
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 780

      #3
      Re: 2e lamp bijplaatsen ?

      Gaat prima hoor.
      Ikzelf heb ook een 120cm2 tent met een 600watter erin maar wel met een 750m3 afzuiger
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: 2e lamp bijplaatsen ?

        1200 watt op 1,2x1,2 is lekker overkill, krijg je niet gekoeld denk s'zomers..

        Suc6 en Smookse

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: 2e lamp bijplaatsen ?

          Lol, nee dat is te veel voor 1.20 x 1.20
          Daar komt bij dat je 2x zoveel moet gaan uitblazen en met geforceerde koeling moet gaan werken.
          Dan ga je een beetje op een broodkwekert lijken.

          Een 600W is precies geschikt voor die afmeting.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Peetie
            Senior Stoner
            Member
            • May 2012
            • 31

            #6
            Re: 2e lamp bijplaatsen ?

            Misschien is een 'adjust a wings' met spreader een betere oplossing ?

            Comment

            Bezig...