Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in Tuinhuisje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken in Tuinhuisje

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Kweken in Tuinhuisje

    ik personelijk zou het daar zeer zeker niet doen, meer om personelijke redenen en t gebouwtje is en blijft van hout zelfs als je t aller veiligste materiaal gebruikt.
    als je een kelder hebt zou ik dat aanraden of zolder.

    Comment


      #3
      Re: Kweken in Tuinhuisje

      Vind het ook vrij veel plantjes voor onder een 250W.
      Die bestrijkt toch niet veel meer dan 50x50cm, dan krijg je een flinke bush met 9 planten op dat oppervlak.
      Maar eventuele uitval heeft met meer plantjes wat minder desastreus effect.

      Met een afzuiger en filter in je tentje kan je best in een tuinhuis kweken.
      Fingers crossed dat het geen natte zomer wordt, want je bent wel blootgesteld aan de luchtvochtigheid buiten, en de werking van filters neemt hard af als die boven de 70% komt.

      Voor- en nadelen.
      Maar alles kan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Kweken in Tuinhuisje

        Bedankt voor de reacties. Op zolder is niet echt een optie omdat ik daar slaap, en we hebben geen kelder. Woonkamer is ook geen optie. Haha.
        Heb een complete tent van 1mx1mx1,8m met alles erop en eraan, heb me laten vertellen dat het moet lukken 9 planten?
        Als ze 30cm x 30cm ruimte hebben is toch voldoende?

        #klinkt misschien dom maar heb nog geen ervaring en heb al het een en ander gelezen hier op het forum
        maar moet gewoon beginnen en dan leren, en maak ik fout ervan leren.

        Ik vind het tof dat er zoveel reacties komen op vragen van beginners. Super

        Comment


          #5
          Re: Kweken in Tuinhuisje

          Steek er maar een 400 watter in dan, je tent is ruim genoeg, en 9 plantjes kunnen niet teren denk ik op 250watt.

          Groetjes
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            Re: Kweken in Tuinhuisje

            Ik zou ook zeker een 400 watt steken, met een davin schakelkastje voor de veiligheid. En ivm de helikopter : uit je schrijfwijze denk ik dat je belg bent en dus geen schrik moet hebben daar het in belgie niet of nauwelijks gedaan wordt (denk zelfs dat het niet mag). Indien je toch nederlander bent, sorry en innige deelneming.
            lol, just kidding !!
            Veel success !

            Comment


              #7
              Re: Kweken in Tuinhuisje

              Ik kweek ook in het tuinhuis, je kan altijd nog isoplaat rond je tent plaatsen(tent is nu niet zo groot), enkel het probleem met LV die ik aanzuig van buiten was te hoog, ik droog mijn lucht nu via een home made box met een paar compartimenten met gaten en in het volgende compartiment hangen draden in de lengte en breedte met daaraan microvezel doeken, zoals een waslijn, werkt voorlopige prima met een lv 45%, heb wel ook een paar ventilators in de tent...vooraan heb ik een mechanische renson ventilator ertussen, door de afzuiging helpt de renson iets meer lucht inblazen... Ik zou zeggen proberen en een oplossing zoeken die best past bij je.
              suc6

              Comment

              Bezig...
              X