Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grootte om overschakeling naar 12/12 van m'n PP?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grootte om overschakeling naar 12/12 van m'n PP?

    Korting op 420shop
    Gegroet!
    Ben nu tijdje bezig met mijn 4 PP's van Dutch passion onder 400Watter in m'n growbox. Heb ze nu toch al 4tal weken onder 18/6 staan maar door wat geklungel in het begin zijn ze wat achter wat grootte betreft. Ze zijn nu allemaal zo'n 26cm hoog. Ik vroeg me af hoe groot ik ze moet laten worden vooraleer ze in groei te zetten met oog op een maximale opbrengst. Ik heb de lamp nu wat hoger gehangen zodat ze wat gaan strekken maar weet niet of dit een goed idee is. Ook de electriciteitsrekening gaat hoog met die 18uren, dus zou ik ze al op 12u zetten of nog wat afwachten?

    Greetzzz

    Jona

    #2
    hoi jona in principe kun je je plantjes na t ontkiemen al op 12/12 zetten.dat is aan jezelf,ikzelf doe niet veel aan voorgroei idd voor t energie verbruik

    Comment


      #3
      Maar mijn doel is om een grote opbrengst te halen dus moeten ze wel wat voorgroeien he. Graag meer tips mensen!

      Comment


        #4
        Op 12 zetten ze blijven altijd nog een week of 2 doorgroeien

        Comment


          #5
          Hoeveel groeien ze dan nog door denk je (in centimeters)?

          Comment


            #6
            miss wel t dubbele van wat ze nu zijn .
            maar ligt ook aan de verzorging etc

            Comment


              #7
              zo groeien vaak nog het dubbele door en dan komt de bloeivorming er nog boven op

              Comment


                #8
                ik zou graag een 100-150tal gram vanhalen, wat mij haalbaar lijkt. Wat moet dan de hoogte zijn (wetende dat ik een beginner ben) om zo maximaal mogelijk eruit te halen op het moment ik ze naar 12/12 ga zetten?

                Comment


                  #9
                  ik denk dat je dat van 4 planten nu toch wel moet kunnen halen.
                  pp is een goede opbrenger,ik heb van mijn kweekje een 520 gram afgehaald.waren er drie!.wel buiten een dikke 2 maanden voorgegroeid en dan binnen af gebloeit.

                  Comment


                    #10
                    Bedoel je met die 'nu' dat ik ze nu reeds in bloei mag zetten of denk je dat ik in het 'in the end' het er wel zal af krijgen. Wil echt weten wanneer ik ze in bloei mag zetten want de teller van m'n electriciteit gaat er ook niet op achteruit . Heb namelijk 6uurjtes in de piektijd lopen en die zijn nogal duur. Het zou dan 12u licht 's nachts zijn, dus komt het allemaal wat goedkoper uit. Ik wil gewoon nu niet overschakelen om 10euro te besparen als het me 50 of 100 gram kan schelen... Liever wat meer electriek en zo ook opbrengst

                    Greetzzz

                    Comment


                      #11
                      Als ze nog maar 5 cm waren geweest had ik niet gezegd om ze op 12 uur te zetten Jona,dus feel free maar mijn advies is om ze op 12 uur te zetten en als je dan geen 150 grammen haalt dan ga ik bij de Blokker werken

                      Comment


                        #12
                        ik denk dat je ze nu in de bloei kunt zetten.als je ze dan goed verzorgt moet je je target kunnen halen .mzzl

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door alien View Post
                          Als ze nog maar 5 cm waren geweest had ik niet gezegd om ze op 12 uur te zetten Jona,dus feel free maar mijn advies is om ze op 12 uur te zetten en als je dan geen 150 grammen haalt dan ga ik bij de Blokker werken
                          Okay, woensdag zet ik ze op 12/12!
                          ALIEN 4 BLOKKER!

                          Thx

                          Comment

                          Bezig...
                          X