7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roy010
    Retired
    • May 2012
    • 17

    #1

    7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

    Korting op 420shop
    mijn amnesia plantjes staan nu ongeveer 7 weken in de bloei. 1 word al mooi wit, maar de rest gaat niet echt mee.
    de bladeren gaan hangen en drogen uit terwijl ik ze toch regelmatig (om de dag) water geef.
    20120708_150401.jpg20120708_150414.jpg20120708_150436.jpg20120708_151230.jpg20120708_151243.jpg
  • AudioSystemRolla
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1709

    #2
    Re: 7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

    een beetje meer info mag natuurlijk wel
    1 onder wat voor lamp staan ze ?
    2 in wat voor grond staan ze ?
    3 wat voor voeding geef je ? in wat voor verhouding ?
    4 hoeveel water geef je ? en hoe vaak met voeding ?
    5 wat zijn de min en max temperaturen en luchtvochtigheid ?
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: 7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

      Dat lijkt me een mega-tekort aan licht ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • edenpro
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 208

        #4
        Re: 7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

        Precies wat erg donker daar.. zie je zo aan de structuur van de plant.. veel te gestrekt en heel weinig volumineuze topvorming..
        The gras is greener at my side

        Comment

        • roy010
          Retired
          • May 2012
          • 17

          #5
          Re: 7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

          op de foto heb ik heel effe 1 van me lampen uit gezet omdat ik de foto anders niet scherp kreeg.
          het zijn 2 grolux TL balken, heb een aantal kweekverslagen gezien hier waar het wel gelukt is. Dus puur licht tekort ken het niet aan liggen.
          ik weet wel dat ik in het begin en grote fout heb gemaakt door mijn lampen te ver boven de plant te hangen. ik heb vanaf vrijwel het begin voeding gegeven elke 2 dagen, hy-pro voeding.
          kan ik nog iets doen om ze te redden ? sommige planten staan er heel mooi bij, andere zijn de bladeren compleet verdroogd. HEEEEEEEELP!!!!

          Comment

          • supersilverhaze
            Banned
            • Mar 2010
            • 182

            #6
            Re: 7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

            het ligt idd aan je set up doe het goed of doe het niet

            Comment

            • roy010
              Retired
              • May 2012
              • 17

              #7
              Re: 7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

              Tips ??

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: 7 weken in de bloei, waar gaat het mis ??

                De dieptestraling van TL is zo'n 10 centimeter.
                Alles wat verder dan 10-15cm van de lamp af is, is te ver en wordt vaak popcorn, fluff.
                Dus volgende keer misschien een scrog-gaas erin, dan kun je alle topjes op 1 hoogte houden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...