graag wat advies...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 010
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 357

    #16
    Re: graag wat advies...

    als je de stekker er uit trekt moet je hem even laten afkoelen voor je hem weer opstart.
    is een soort beveiliging.
    je vsa is dan niet kapot maar maakt een tikkend knetterend geluid

    Comment

    • shivaman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 905

      #17
      Re: graag wat advies...

      Oorspronkelijk geplaatst door Zzteve

      De vsa maakte ook telkens een licht knetterend geluid.
      Ik heb op dit forum gelezen dat je je kabels korter moet maken als je vsa knettert. dat heeft geholpen.
      kan ook een slecht kontaktje zijn..
      VSA hoort wel bij de lamp ???
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment

      • Zzteve
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2012
        • 30

        #18
        Re: graag wat advies...

        @ 010 : Dat is dan normaal, dit gebeurt bij jou ook?

        @ Shivaman : Als je bedoeld of m'n VSA is voorzien voor 400 watt, dan ja.

        GrtzZ...

        Comment

        • Zzteve
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2012
          • 30

          #19
          Re: graag wat advies...

          Ik zit met een vliegen in de tent, snap niet vanwaar ze blijven komen.
          Eerst een plakstrip opgehangen en vanmorgen geen enkele vlieg meer te zien,
          daarnet open ik m'n tent en zie zeker 20 vliegen. Om zot van te worden.
          Wat kan ik doen?

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #20
            Re: graag wat advies...

            een bordje ophangen : verboden te vliegen

            en dan wat van die mini SAM raketbatterijtjes (op usb, keileuk die dingen) of natuurlijk de mattel@ microgoalkeeper.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • Zzteve
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2012
              • 30

              #21
              Re: graag wat advies...

              Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
              een bordje ophangen : verboden te vliegen

              en dan wat van die mini SAM raketbatterijtjes (op usb, keileuk die dingen) of natuurlijk de mattel@ microgoalkeeper.
              Verdorie, ik heb m'n speelgoed een paar jaar geleden aan een kinderziekenhuis gegeven...
              Nog andere tips?

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #22
                Re: graag wat advies...

                uitroken ?

                of nee.. ik bedoel ja ! JA!

                Je belt met de verenigde naties afdeling veiligheidsraad (doorkiesnummer 98^33423^_22 -bij het streepje een keer hard meppen op de hoorn-, en vragen naar sandra). De persoon die je dan krijgt te spreken (heel duidelijk niet Sandra, dat moet je opvallen) verzoek je om een beveiligd no-fly-zone request form, plus aanmelding bij de "as van het kwaad". Je hoeft niets achter te laten of te noemen, ze weten alles van je, dus na pakembeet 5 min kan je naar je brievenbus wandelen. Precieze locatie van je tentje opgeven op het form, incl gemiddelde temp ter plaatse en uitzicht op buurmeisjes assorti. Aaankruisen "dictator","bodemschatten", "wistwasinfrastructuur", "wmd", en bij "wmd opties" alles rood maken en gezichtjes intekenen. Voor de zekerheid dan nog even licht inwrijven met verse tonijn (dit ivm het dan beschikbare nucleaire bewijsmateriaal) en in een aivd-gecontroleerde brievenbus (heel makkelijk te vinden : ze vloeken als je er tegenaan schopt). Met wat goeie wil en een vlammend internetfilmpje waarin je VOOR NEP je buurman op de bbq legt heb je binnen 3-5 werkdagen een no-fly-zone (en 90.000ton diplomatieke goodwill voor de kust)

                vliegen en stofzuigers vind ik ook altijd een leuke combi
                Last edited by moreweed; 2 August 2012, 18:08.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • Zzteve
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2012
                  • 30

                  #23
                  Re: graag wat advies...

                  Grapjas
                  Ik kan m'n fan niet uitzetten, cooltube...

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #24
                    Re: graag wat advies...

                    uitzoeken waar die vliegen vandaan komen, en van die plakkerige gele signaalvellen ophangen > helpt bij identificatie en houdt ze eum... bezig ?
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #25
                      Re: graag wat advies...

                      Ik heb wel belangstelling voor wat vliegen: ik houd namelijk van vliegvissen. Dat is overigens niet vissen op vliegen maar vissen met vliegen.

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #26
                        Re: graag wat advies...

                        vliegen tijdens vissen : mooi net achter je pipercupje geknoopt
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Zzteve
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2012
                          • 30

                          #27
                          Re: graag wat advies...

                          Stofzuiger werkt prima, is waarschijnlijk maar tijdelijk.
                          proberen te herkennen dus...

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          @ Xtreme : Je mag ze altijd komen vangen ze...

                          Comment

                          • freubel
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Nov 2010
                            • 85

                            #28
                            Re: graag wat advies...

                            ik ga voor bordje ophangen : verboden te vliegen, paar problemen toch. A. Kunnen die vliegen lezen B. Is de kennis van de Nederlandse grammatica voldoende en C. Zijn het geen eendags vliegen ?

                            Comment

                            • moreweed
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 5939

                              #29
                              Re: graag wat advies...

                              volgens mij maakt het al dan niet kunnen lezen van een aanduiding nog geen excuus voor het niet opvolgen ervan. Verboden Toegang is verboden toegang, ook als je het bordje niet gezien hebt dunkt me. Waartegen dus opgetreden mag worden, door de betreffende instantie natuurlijk. Dat zou dan de luchtmacht zijn denk ik ..

                              JOEPIE ! fijn knallen met een apache ! Volg het stipje... jaaaa....komop k**beest op het stipje... jaaa ...zooooo en -klik- BOEM!
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              • Zzteve
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jun 2012
                                • 30

                                #30
                                Re: graag wat advies...

                                ccc 004.jpg

                                De linkse plant?

                                Comment

                                Bezig...