Dit na 4 Weken voorgroei ! ?
Collapse
X
-
Dit na 4 Weken voorgroei ! ?
Last edited by Dylero; 23 July 2012, 22:42.2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-ScrogTags: Geen -
Re: Dit na 4 Weken voorgroei ! ?
Die zijn dr klaar voor jongeman, als je ze nu in bloei zet worden ze wel cm of 70.
Bets knip je ff kop eruit en dan over dagje of 5 op 12/12.
Juuuu en doorrokenComment
-
Re: Dit na 4 Weken voorgroei ! ?
Misschien beter niet toppen, wordt krap zat met 5 planten op dat oppervlak.
Niks mis met ze zo te zien verder, da's de normale grootte na 4 weken.
Zou ze pas op 12/12 zetten als de bladeren de hele pot bedekken.
Volle tent. joint.gifComment
-
Re: Dit na 4 Weken voorgroei ! ?
tnx vr the comments guys
kdenk ni dat ik deze ronde ga toppen, vanwege dat ik een soortje heb dat sowieso zo niet groot zal worden, en ik vind dat ze nu al klein en struikig zijn.
volgende ronde hopelijk een sativa soortje daar zal het wss wel nodig zijn.
ik ga zo nog een laatste weekje op groei houden en volgend weekend het magische moment der omschakeling in de cyclus inleiden. ( om een beetje met woorden te overdrijven)
tnx alvast.2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-ScrogComment





Comment