help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 010
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 357

    #31
    Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

    helemaal top zijn ze nog niet hoor maar dat kan nog komen.
    laat ze voorlopig maar even op 18 uur staan en geen voeding of water meer geven tot ze er om vragen.
    als je grond te droog wordt dan aub alleen water.

    Comment

    • hichem
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jul 2012
      • 18

      #32
      Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

      hallo allemaal het gaat nu wel stukken beter ze groeien goed alleen 1 groeit heel lang zaam dan de rest wat kan ik daar op doen tips zijn welkom en ze zitten nog in de groei hoelang moeten ze nog zo blijven om over te gaan naar bloei hoor van jullie groetjeSAM_1314.jpgSAM_1301.jpgSAM_1309.jpgSAM_1313.jpgSAM_1302.jpgSAM_1303.jpgSAM_1307.jpg
      Attached Files

      Comment

      • AudioSystemRolla
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1709

        #33
        Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

        aan die 'langzame' valt weinig te doen denk ik
        in bloei zetten moet je zelf bepalen ligt aan hoeveel ruimte je hebt
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #34
          Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

          Mooi dat ze er door zijn gekomen, het zag er niet goed uit, die stagnatie zal daar wel aan liggen dat ze al een harde weg hebben afgelegd..
          Volhouden ^^
          sigpic

          Comment

          • hichem
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Jul 2012
            • 18

            #35
            Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

            hoi allemaal ik heb weer wat fotos gemaakt ze zijn heel erg gegroeit echt toppie en ik vraag me af kan ik ze nu over moet zetten naar bloei of moet ik ze nog zo even laten want zijn er naar 3 en zou graag een goeie opbrengst er uit willen halen uit deze 3 heb een tent van 90 bij 90 180 hoog en heb ze al getopt hoor van jullie hoop dat iemand me kan helpentop Wirie 1.jpgtop Wirie 2.jpgtop Wirie 3.jpgtop Wirie 4.jpg

            Comment

            • 010
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 357

              #36
              Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

              zou ze lekker in de bloei zetten, denk dat je tentje aardig vol komt te staan hoor want ze worden nog 4x zo groot.
              gauw op 12 uur en geef ze eens even geen water tot je aarde echt droog is.
              dan kunnen ze nog even door je bak heen zoeken.
              meer wortel is meer plant en dus ook meer opbrengst.
              succes

              Comment

              • AudioSystemRolla
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1709

                #37
                Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                gaan de goede kant op !
                ik ze ook in bloei zetten idd
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment

                • hichem
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Jul 2012
                  • 18

                  #38
                  Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                  hoi allemaal ik zit nu al op 5 dagen bloei en heb wat fotos gemaakt alleen ik vraag me af meeste blade zijn grote kan ik die snoeien zo dat er meer licht naar de onderste planten gaat of is dat een probleem ik ik hou die lamp op 40 cm en verhoog hem elkedag als ik zie dat die planten gegroeit zijn is dat goed?SAM_1320.jpgSAM_1319.jpgSAM_1318.jpgSAM_1316.jpgSAM_1317.jpgSAM_1315.jpg

                  Comment

                  • Cannabal Lector
                    Special member
                    Lucky Member
                    • May 2011
                    • 758

                    #39
                    Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                    zekker ook geen door lek gaten onderin de bak.... ?
                    Last edited by Cannabal Lector; 11 August 2012, 04:46.
                    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                    :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


                    sigpic

                    Comment

                    • hichem
                      Junior Stoner
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2012
                      • 18

                      #40
                      Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                      hoi allemaal ik heb weer wat fotos gemaakt en ze zien er tip top uit hoop dat ik een goeie opbrengst er uit haal vast al hier wat fotos en tips zijn altijd welkomSAM_1329.jpgSAM_1326.jpgSAM_1327.jpgSAM_1328.jpg

                      Comment

                      • Zzteve
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jun 2012
                        • 30

                        #41
                        Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                        Ik zou het niet hebben gedacht maar ze zijn flink geworden, mooi gedaan...

                        Comment

                        • hichem
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jul 2012
                          • 18

                          #42
                          Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                          hoi allemaal me 3 plantjes gaan als een speer het lijkt net of ik 10 planten heb maar het zijn er maar 3 heb weer wat fotos gemaakt en tips zijn altijd welkom hoop dat ik uit deze 3 planten een goeie opbrengst er uit haal groetjesSAM_1401.jpgSAM_1396.jpgSAM_1397.jpgSAM_1398.jpgSAM_1399.jpgSAM_1400.jpg

                          Comment

                          • Sudoma
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2009
                            • 706

                            #43
                            Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                            Ze zijn inderdaad goed bijgekomen. Mooie topvorming en nog een paar weken en dan zijn ze klaar.

                            Success, geef niet teveel water, en hou die 600watter niet te veraf i.v.m het strekken.

                            Comment

                            • hichem
                              Junior Stoner
                              Nieuw Lid
                              • Jul 2012
                              • 18

                              #44
                              Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                              hoi allemaal dat is al een tijdje terug al weer heb nieuwe fotos van me 3 planten wat vinden jullie er van tips altijd welkom groetjesSAM_1407.jpgSAM_1405.jpgSAM_1406.jpgSAM_1403.jpgSAM_1404.jpg

                              Comment

                              • AudioSystemRolla
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2012
                                • 1709

                                #45
                                Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

                                staan er mooi bij hoor !
                                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                                Comment

                                Bezig...