Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als je lamp er goed op hangt kan je altijd je fan aanzetten en dan niet OP je plantjes gericht maar meer als circulair door de tent heen dan krijg je je temp wss onder de 30 graden !
Done Audiosystemrolla. M'n fan naar beneden gericht zodat ie op mn emmer met handdoek blaast ipv op de plantjes, tentje is echter niet zo groot dus ze wiegen wel een beetje.
Maar nu ben ik bang dat mn LV te hoog gaat gaan lol. 55% nu zeker?
Degene in de stenen pot is dus de outdoor en de zwarte plastic is de cream caramel. Nu keek ik juist wat dichterbij en nu denk ik dat de caramel net zijn bloei is begonnen. Maar de outdoor vertoont er nog geen teken van. Dus wat moet ik hier doen? Meteen naar 12/12 gaan nu?
De temperatuur is de laatste dagen fors opgelopen door het warme weer, soms tot wel 32°C in de tent. LV heeft altijd rond de 45%-47% gezeten. Blaadjes van de outdoor zijn dus bijgevolg gekarteld geworden en hebben er een beetje van afgezien, de blaadjes van de caramel hangen een beetje slap.
Ik heb tot zover ook geen voeding meer gegeven, alleen regenwater.
Ventilator is verplaatst naar boven in mn tentje, dus de plantjes wiegen bijna niet meer in de wind.
je bent lekker bezig zie ik
maar ik zou inderdaad de plantjes vanaf het begin in 25l potten zetten je lamp in de eerste 2 weken waneer ze op 18 uur staan lekker boven in laten hangen maakt niet zoveel uit en gewoon een klein ventilator op stand 1 laten draaien pas als je ze op 12 uur zet doe je zo op 50cm erboven zetten ik zou een 400w erop zetten in zo'n tentje maar das persoonlijk verder hou ik mijn ph altijd op 5,8 maar ook weer afhangkelijk wat voor voeding je pakt kwa temp het belang is dat je min niet onder de 20 graden komt da max proberen inder de 30 te blijven ik zelf ben nu bezig met cooltubes hiermee word je warmte meteen weg gezogen van je lamp voordeel is dat je min en max temp kleiner word dus minder stress voor je plant en je kut je lamp er korter erop zetten 20 cm hoop dat je er wat aan hebt
Comment