Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pakken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pakken

    Korting op 420shop
    zou dit nog veel doen de laatste 3weken ? grtz subby

    #2
    Re: ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pak

    Let wel op met je voeding bij blumats: bij bio-voeding slibben ze vaak dicht.

    Comment


      #3
      Re: ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pak

      licht is gewicht he dus baat het niet schaad het niet (tenzij je de temp niet onder controle krijgt )
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment


        #4
        Re: ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pak

        heb de canna lijn en nog een paar dingentjes van plagron gelijk sugar royal heb het blumat systeem gekocht en heb het geinstalleerd nu maar hopen dat het werkt
        grtz subby

        Comment


          #5
          Re: ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pak

          het blumat systeem werkt enkel dat men 2 planten 5l per dag drinken ? en de aarde blijft op men vochtigheids meter op moist staan dus mooi in het groen grtz subby

          Comment


            #6
            Re: ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pak

            mag slotje op

            Comment


              #7
              Re: ik ga nu naar de growshop een blumat systeem halen en dacht nog een 600watt mee te pak

              Bij deze.

              Comment

              Bezig...
              X