Iemand ervaring met Amnesia Gold autoflowering ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Nino
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 544

    #1

    Iemand ervaring met Amnesia Gold autoflowering ?

    Korting op 420shop
    Hi, heeft er iemand van jullie ervaring met het kweken van Amnesia Gold autoflower ? Ik ben van plan 2 van deze plantjes binnen te kweken...

    grtz
    250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Iemand ervaring met Amnesia Gold autoflowering ?

    Klinkt nu al kut..
    Binnen sowiezo zonde van je licht met AFjes.

    Amnesia van Soma of Hypro daarintegen..

    Comment

    • El Nino
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Jan 2012
      • 544

      #3
      Re: Iemand ervaring met Amnesia Gold autoflowering ?

      ook als ik ze onder een 250w hps lamp zet ?
      zoniet, heb je suggesties ? ik wil na deze oogst gewoon doorgaan, deze keer met 2 autoflowers. Liefst soortjes die een fruitige en/of haze achtige smaak geven

      grtz
      250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: Iemand ervaring met Amnesia Gold autoflowering ?

        Waarom autoflowerts en niet gewoon wietplanten direct op 12/12?
        Scheelt je stroom en je hebt betere en vooral meer wiet. Om over ruimere keus nog maar te zwijgen..

        Wat die smaak betreft zijn dr nogal wat, best zoek je kortbloeiende hybride haze, bloeien sneller af, blijven kleiner en zijn over t algemeen lekker fruitig van smaak.

        Doorroken bitte!

        Comment

        Bezig...