bat-mix voor bewerken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bengel92
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2012
    • 8

    #1

    bat-mix voor bewerken?

    Korting op 420shop
    rookie vraagje

    heb de plagron bat-mix aqangeschaft en nou staat er op die zak dat je de grond zou moeten voor bewerken??
    hoe gaat dat in ze werk?
    verder vroeg ik me af wat de beste lengte van t geschoten worteltje moet zijn als je m in de aarde stopt??

    bijvoorbaat dank
    bengel
    'oempaloempa lientje haze' in tha makin
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: bat-mix voor bewerken?

    Grond moet je inwateren. Kiep de grond in een grote kuip, knijp alle klontjes fijn, en dan water erbij gooien met de juiste pH.
    Er zit genoeg water in, als je een hand grond neemt, en daar hard in knijpt, er een paar druppels water tussen je vingers komen.
    Je hoeft dan de eerste 7-10 dagen geen water te geven als je er kleine plantjes in zet..

    1-3mm is genoeg, dan stop je ze in de zaai-en-stekgrond (niet in de batmix) met het worteltje naar boven.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • bengel92
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Aug 2012
      • 8

      #3
      Re: bat-mix voor bewerken?

      allereerst thnx voor de snelle reactie
      dat heb ik nou net niet in huis haha gaan ze gewoon niet groeien ervan heb juist verhalen de andere richting in gehoort van de batmix..
      let wel t is een micro heb 4 t9 potjes haha

      alsvast bedanktt
      'oempaloempa lientje haze' in tha makin

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: bat-mix voor bewerken?

        Dan pak je een emmer, gooi er 1 hand batmix in, en 3 handen zand.
        Even goed mengen en voila: zaai-en-stekgrond.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • bengel92
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Aug 2012
          • 8

          #5
          Haha gaat dat zo makkelijk ja, beste om te weten p's

          Bengel u 3ttertainment
          'oempaloempa lientje haze' in tha makin

          Comment

          Bezig...