kweken onder spaarlampen van 100 watt.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kareltje23
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 47

    #1

    kweken onder spaarlampen van 100 watt.

    Korting op 420shop
    hee mense ik heb een tijdje gekweekt onder een lamp van 400 watt een echte kweeklamp maar ik vind dat het stroomverbruik teveel word ik moest laatste tijd veel meer betalen dus ik heb 4 spaarlampen gekocht, per spaarlamp word er 25 watt verbruikt terwijl er per lamp 100 watt licht word gegeven dus 4 lampen is 400 watt.



    mijn vraag is zullen de planten het goed doen onder de spaarlampen,

    groet
    karel
  • Kareltje23
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 47

    #2
    Re: kweken onder spaarlampen van 100 watt.

    Iemand?

    Comment

    • kriskros
      Ultra Stoner
      • Sep 2011
      • 101

      #3
      Re: kweken onder spaarlampen van 100 watt.

      Nee een spaarlamp van 25 watt is 25 watt. Dus jij hebt in totaal 100 watt.

      Hoe groot is je kweekhok?

      Kweken met spaarlampen gaat prima.

      Lees dit maar eens aandachtig door: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ht=micro+alles

      succes

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: kweken onder spaarlampen van 100 watt.

        32 Eurie per maand voor je 400 watt lamp alleen en n bak gratis wiet is toch niet veel??

        Comment

        • Kareltje23
          Senior Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 47

          #5
          Re: kweken onder spaarlampen van 100 watt.

          nou ik zeg eerlijk heb al meer dan 200 euro bij moeten betalen godvder

          Comment

          • Kareltje23
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2012
            • 47

            #6
            Re: kweken onder spaarlampen van 100 watt.

            ik heb de philips lamp bij de gamma gehaald en daar stond op dat de spaarlamp 25 watt verbruikt en 110 watt licht geeft dus dit klopt niet ?

            Comment

            • xslt66x
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Oct 2009
              • 305

              #7
              Met kweken nemen we de daadwerkelijke watts, 4 x 25 dus en dat maakt honderd watt! Heb die fout ook gemaakt

              Greetz,

              xslt66x

              Comment

              Bezig...