Een paar fotootjes...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Whitebud
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 568

    #1

    Een paar fotootjes...

    Korting op 420shop
    Hey allemaal..

    Had even zin om een paar foto's te plaatsen met van dames

    Ze staan onder 250W HPS en zijn in week 9..
    Als iemand een idee heeft hoelang ze ongeveer nog moeten dan hoor ik t graag..

    2012-08-18 19.49.27.jpg2012-08-18 19.49.39.jpg2012-08-18 19.49.50.jpg

    1e Pineapple Express fem. van G13 labs
    2e White Widow huismerk wietzaadjes.nl
    3e Big Bud fem. Sensi Seeds

    Ikzelf vind ze er al best lekker uitzien...


    Groetjes
    sigpic
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #2
    Re: Een paar fotootjes...

    Hey ze zien er mooi uit!
    Ik gok een paar weekjes nog,maar heb geen idee

    Comment

    • Whitebud
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 568

      #3
      Re: Een paar fotootjes...

      Oeeeee denk jij zolang nog?
      sigpic

      Comment

      • b0riis
        Banned
        • Jul 2011
        • 1280

        #4
        Re: Een paar fotootjes...

        Heb je geen microscoopje ofzo?

        Comment

        • Whitebud
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 568

          #5
          Re: Een paar fotootjes...

          jawel... ik zie meeste milky nu.. maar nog geen spoor van amber
          sigpic

          Comment

          • b0riis
            Banned
            • Jul 2011
            • 1280

            #6
            Re: Een paar fotootjes...

            Oohhh oke Nou wachten tot ze een beetje amber worden dan

            Comment

            • Whitebud
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 568

              #7
              Re: Een paar fotootjes...

              Begint nu een beetje te komen hoor enkele trigs worden al amber
              sigpic

              Comment

              • Thurgood Jenkins
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 695

                #8
                Re: Een paar fotootjes...

                Zien er goed uit niet wonderbaarlijk dik maar goed te doen dacht ik zo:-p
                Ik zou het per plant bekijken als ik jou was! De ene op de foto heeft toch al een paar bladen die geel worden dus ze geeft al aan bijna op te zijn....
                weet ook niet of je voeding geeft of iets dergelijks???!!!!
                Die plant die al redelijk gele bladeren in de top heeft zou ik alleen water gaan geven als je voeding geeft....ph 5.6
                De rest die nog goed in hun blad zitten kun je gewoon nog laten staan...zodra de bladeren geel beginnen te worden gwn een weekie
                alleen water.
                Succes verder!

                "Abba Zabba, you my only friend"
                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                Comment

                • Sudoma
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2009
                  • 706

                  #9
                  Re: Een paar fotootjes...

                  Nog een aantal daagjes nog tot je zeker weet dat alle trichomen ong amber verkleuren. Laat ze niet te lang staan want dat is ook niet goed. Dan wordt het effect ook minder.

                  Comment

                  • Whitebud
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 568

                    #10
                    Re: Een paar fotootjes...

                    Ik heb ze vandaag geoogst. Alle 3 hadden nu intussen flink gele bladeren al tot in de hoofdtoppen toe dus heb de knoop doorgehakt.
                    De Big Bud: 87 gram
                    White Widow: 64
                    Pineapple Express: 89
                    Bij elkaar dus precies 240 gram nat..

                    Ik denk dat ik mn ruimte beter kan bekleden met een reflecterend iets ipv gewoon wit..
                    De hoofdtoppen waren best zwaar maar de rest is gewoon erg klein gebleven.. Lijkt me dus een licht 'situatie'

                    Groetjessss.. Ik gaat ff mn schaarprut roken hihi

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    @ jenkins: Ik heb ze geen voeding gegeven. Heb potgrond met 60 dagen voeding, leek me wel voldoende haha.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    heerlijk spul wat er van de schaar kwam.. smaakte naar een heerlijk zoete fruitcocktail enne.... nu dik een uur later sta k nog te waggelen op mn benen.....

                    Prima spul volgens mij hahahaha
                    sigpic

                    Comment

                    Bezig...