Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,


    Ik wil graag beginnen met kweken en zag de volgende kweektent op een website.

    http://www.desjop.nl/index.php?item=...=16581&lang=NL

    Mijn vraag is dan ook, klopt de opstelling ervan als ik er 50 planten in wil kweken?

    -En hoe zit het met de geur, zijn de tenten geur dicht op het moment dat de toppen goed door komen?

    Ik hoop op nuttige adviezen. Ik heb al veel gelezen op de forum en wil binnen nu en 2 maanden zelf beginnen.


    Ben geen commerciele kweker. Doe het met 4 andere vrienden. Ieder zo zijn eigen aantal planten voor eigen gebruik.

    #2
    Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

    Beter 4 losse tenten dan, met zn 4en 1 hok beheren is niet ideaal en de kans op narigheid mee naar binnen nemen ook 4 x zo groot.

    Koolfilter zit erbij dus over geur geen zorgen en voor lamp zou k voor de 4x 600 gaan maar das veul te veul voor 4 man.
    Uit n tentje van 1,5 x 1,5 kende meer dan genoeg paffen met zn vieren en scheelt je hoop electra.

    Suc6 en doorroken bitte.

    Comment


      #3
      Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

      4x kiloknaller erin.
      Als je een beetje doorrookt heb je wel een kilo per persoon nodig in 3 maanden.

      geen commerciele kweker
      Zo wordt je wel beoordeeld. Dat ik dat doe maakt niks uit..
      Maar wie van jullie gaat de klap vangen ? Bij wie komt de tent te staan ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

        Bedankt voor de reactie fl13r.

        @qnq; hoe bedoel je 4 x kiloknaller erin.

        De tent komt bij mij te staan.

        Comment


          #5
          Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

          4 x 1000 watt erin denk ik dat hij bedoelt met kilo knallers maar ik zou wel een grotere afzuiger aanraden

          Comment


            #6
            Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

            4 x 1000, dan zit ik met een hoge stroom rekening waardoor de risico factor hoog komt te liggen. Ik zat te denken aan 4 x 400 hps.

            Hoeveel groter moet de afzuiger dan zijn hezowiene?

            Comment


              #7
              Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

              Met 400 watters kan je dat oppervlak niet effectief genoeg belichten, of je moet er 6 in hangen.
              Die tentjes zijn voor 4x600 gemaakt, maar 4x 1000 kan ook als je het klimaat goed weet te houden.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

                denk dat je het met die 4x600 ook wel aankan.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

                  Jep, 4 x 1000watt is natuurlijk mooier alleen wordt werken dan n beetje overbodig..

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

                    met 4x 1000 zit je snel met afstand tussen lamp en plant wat wat compact wordt. Ik zou die kiloknallers zelf alleen gebruiken in een erg ruim en hoog hok. Maar goed, ik ben ik maar weet je, en tevreden met wat buitenwiet
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

                      Buitenwiet is ook voor de echte mannen MW, beetje met 1000 watt spelen terwijl je een zon tot je beschikking hebt.. Mafkezen zijn t.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

                        Bedankt voor de tips mannen!

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

                          denk dat je ook wel 4 x 400 in een 2.40 bij 1.20 tent kunt hangen

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat vinden jullie van deze opstelling. Advies en tips zijn welkom!

                            Oorspronkelijk geplaatst door gjoe View Post
                            4 x 1000, dan zit ik met een hoge stroom rekening waardoor de risico factor hoog komt te liggen. Ik zat te denken aan 4 x 400 hps.

                            Hoeveel groter moet de afzuiger dan zijn hezowiene?
                            4x400W valt niet binnen onze doelgroep, ook niet met meerdere personen.
                            Wie geeft de garantie dat het meerdere personen zijn?
                            Niemand, op deze manier zou het mogelijk zijn de regels te omzeilen en zo de poort open zetten voor broodkwekers....
                            Last edited by ceBep; 24 August 2012, 22:34.

                            Comment

                            Bezig...
                            X