Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbereiding seizoen 2013 - help me kiezen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voorbereiding seizoen 2013 - help me kiezen...

Korting op 420shop
    Hoi,

ondertussen al druk bezig met de voorbereiding van volgend kweekseizoen, 2013. Na een eerste verkennende poging dit jaar, wil ik volgend jaar met de lessen die ik in mijn eerste kweekjaar geleerd hebt, het een beetje gestructurrerder aanpakken: 2 runs: 1 keer een sativa dominante kweek, 1 keer een indica dominante kweek.

Bon: mijn nieuwe kweektent wordt iets groter: 80 * 80 * 180 cm, 400 W HPS. Zoals gezged: 2 kweekruns tussen maart en oktober.

Alleen: ik zou voor elke run 3 soorten willen kiezen en ik zit momenteel aan teleksn 4 soorten waaruit ik er eentje zou moeten zien te schrappen. Alleen geraak ik er niet uit misschien met jullie hulp en ervaringen wel?

Sativa dominante soorten:

* Arjan's Haze #3
    * Silver Haze
    * Neville's Haze
    * AK 47

Indica dominanten soorten:

* Chronic
    * Bubba Kush
    * Opium
    * Super Skunk

Uit elke lijstje zou er nog eentje moeten verdwijnen....zodat ik in mijn tent 3 * 3 potten van 11 liter kan zetten (25 * 25 * 30 cm potten).

Graag jullie bevindingen....

thx in advance hè

General

Re: Voorbereiding seizoen 2013 - help me kiezen...

Chronic = Soort: 50% Sativa - 50% Indica dus kan beter Chronic weghalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DwarfWiet View Post
      Chronic = Soort: 50% Sativa - 50% Indica dus kan beter Chronic weghalen

laat dit nu net eentje zijn die uitstekende recensies krijgt, meteen ook de duurste uit de hoop dus ik verwacht er wel iets van.

akkoord, tis een hybride, maar zo staan er nog tussen. Ik heb naar bloeitijd gekeken en deze zou ronde de 9 weken zitten, past dus tussen de indica strains leek me?

Comment

Als je pas begint met kweken kun je beter één soort in je kast zetten vanwege verschillende pheno's en daar door verschillende groei hoogtes, als je weet daar mee om te gaan dan kan je verschillende soorten neer knallen

Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

idd, goed punt van je. Ik wou dit opvangen met in de hoogste verstelbare potten. Zou echt graag wat verschillende soorten willen, om af te wisselen. Niet zozeer kwantiteit dat telt hier, kweek enkel voor mezelf. Gaat me niet om de grote opbrengsten

Comment

Bezig...
          X