Is het erg als de luchtbevochtiger onder de lamp staat en de "stoom" van de luchtbevochtiger tegen de lamp komt?
Luchtbevochtiger
Collapse
X
-
-
Re: Luchtbevochtiger
Bedankt voor de reacties
Hmm
als de luchtbevochtiger tegen de "muur" staat, dan lijkt het dat de andere kant van de tent niet bevochtigt word
In het midden lijkt het meest ideale voor de planten maar dan gaat de stoom recht op de lamp?
wat is de oplossing?Comment
-
Re: Luchtbevochtiger
wat is een kliko? als ik google kom ik bij foto's van vuilnisbakken terecht
Werkt dat met die natte handdoeken? en voor hoe lang? Ik denk dat de luchtbevochtiger op max de LV doet stijgen met 10% ongeveer en dan voor iets minder dan 24 uurComment
-
Re: Luchtbevochtiger
of je laat een ventilator over de planten blazen.Dan komt die stoom niet recht tegen de lamp aan!Comment





Comment