Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

Ja ik heb al gevraagd om ook zijn planten te mogen verzorgen omdat het pijn aan mijn ogen deed maar hij zij da ik ni te veel ineens moest willen

Comment

Ondersteun je planten zo dat ze netjes omhoog staan en geef ze flink water te drinken
      Die gele bladeren komt waarschijnlijk door het verplaatsen en de stress er van.
      Niemand kan het soort zien of raden das moeilijk.
      Geef ze paar liter water en geef ze ven de tijd om te herstellen.

Gr bella
      God was never on your side..

Comment

ik geef de 4 planten elke dag 1,5l regenwater(elle planten) per dag dit is toch voldoende (hierna loopt er altijd water onderaan de potjes uit). Ik zal mrge foto's posten van elke plant individueel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clerre View Post
          idee wat en lapt alles aan z'n laars vb: zijn planten zie foto )[ATTACH=CONFIG]140082[/ATTACH]
          )
          Klopt iets niet eerst zeg jij dat die planten in een serre staan die van jou vriendin is de planten op deze foto staan NIET in een serre das wel een feit
          Weet je wel zeker dat die planten echt in een serre staan van een vriendin van jou want als die planten ontdekt worden dan is namelijk ook nog eens jou
          vriendin aan aansprakelijk ook al leen zij die tent uit aan een andere man. De serre staat wel op haar terein.
          God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elminio View Post
            ja ik ondervond ookal zo iets. ik stel gewoon een vraag en krijg je een hoop ander gezeur over je heen. beantwoord gewoon de vraag of reageer niet!!!!!!!
            en hoever ze zijn kan ik je niet vertellen kweek ook pas net voor het eerst maar dn wel binnen in een tent

kun je niet de eigenaar vragen wat het is??? aangezien hij er toch nog genoeg had staan!!

maar nooit andermans spullen stelen of er over nadenken het te gaan doen, je zou ook niet willen dat het jou overkwam!!!!!!
            hoe slecht ze er ook bij staan, vraag het dan gewoon nee heb je ja kun je krijgen!!!!!!
            Jou post voegt anders weinig toe, dus nie zeure

Comment

Hoe ruiken ze ?
              Het lijkt wel hennep
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Waar is die serre in ene????

Comment

Jawel de man heeft een moestuin naast het domein van mijn vriendin die een serre in haar tuin heeft (de man onderhoud de tuin van mijn vriendin in ruil mag hij de serre gebruiken)

Comment

Voila heb ze nu verpot.
                    -Ik heb potten van 12l gebruikt
                    -gewone potgrond voor tuinbloemen, hagen, fruitbomen, ...
                    -heb ze vastgezet aan bamboestokjes
                    -Ziehier mijn 4plantjes
                    2012-09-03 17.29.07.jpg
                    2012-09-03 17.29.15.jpg2012-09-03 17.29.24.jpg2012-09-03 17.29.32.jpg2012-09-03 17.29.42.jpg

-Gebruik ik het beste een schaaltje onder de potten dat het overtollige water opvangt en teruggeeft of laat ik het overtollige water gwn wegvloeien?
                    -iemand nog meer tips?

Comment

Ik heb de indruk dat me iets ontgaat: in de serre staan de planten in containers, bij de volgende fotosessie staan ze in volle grond -weliswaar slaphangend- en nadien staan ze weer in containers. Ik snap er geen hout van: je zet containerplanten uit een serre in de volle grond en vervolgens pot je ze weer op. Ligt het aan mij dat ik dit een uiterst warrig verhaal vind? De aanhef van dit topic vind ik eveneens verwarrend: als je iets krijgt, dan hoef je er niet voor te betalen. Dan is dat dus gratis. Bestaat er naast "gratis krijgen" ook nog zoiets als "niet gratis krijgen"?
                      Last edited by Xtreme; 4 September 2012, 09:30.

Comment

De 4 planten in potten( in serre) zijn van mij en heb ik gekregen van de man die planten in volle grond heeft staan. De planten in volle grond zijn echter niet van mij
                        Ik wou gwn bewijzen dat de eigenaar van de planten zich er niets van aantrekt en een goede keuze heeft gemaakt om de 4 serre plantjes (in potten) aan mij te geven

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                        De aanhef van dit topic vind ik eveneens verwarrend: als je iets krijgt, dan hoef je er niet voor te betalen. Dan is dat dus gratis. Bestaat er naast "gratis krijgen" ook nog zoiets als "niet gratis krijgen"?
                        Aan zo ne filosofische shit heb ik dus NIETS, maar ik kan er wel inkomen na een paar . Als er nog mensen zo nen onzin willen posten gelieve mij dan op voorhand te waarschuwen dan kan ik mij voorbereiden

Comment

Je blijft me echt verwonderen: de man van de serre geeft 5 planten weg, die je in eerste aanvang wilde stelen en na het verpotten zijn het er maar 4 meer. Is er onderweg 1 uit de auto gevallen? En je liep te wandelen met je hond en bij toeval rook je wiet: en bij toeval betrof het ook nog wiet uit een kas bij een vriendin. Je wil de planten stelen en de eigenaar zegt: "neem ze maar mee". Probeer je ons te lompen?

Comment

Sommige mensen denken echt dat we hier achterlijk zijn ofzo extreme, en wat ik dan helemaal schofterig vind is dat hij zegt: dat de man de goede keuze heeft gemaakt om de planten aan hem te overhandigen.

En waarom moet je je "voorbereiden"???? Dat doet de politiek ook altijd voor een Debat, zodat ze de tijd hebben om bullshit verhaaltjes te verzinnen,........

YOU ARE FULL OF SHIT!!!

Comment

1) De vriendin die daar woont weet amper wat wiet is maar had mij gezegd dat er een vreemde geur hing rond de serre
                              2) ik ga daar wandelen met mijn hond en ga kijken
                              3) Ik zie 5 plantjes en wil ze stelen (wat ik ondertussen al zeer goed besef dat dit een fout gedacht was)
                              4) Ik ga ernaartoe samen met vriendin die nieuwsgierig was om ze weg te nemen
                              5) Ik loop de eigenaar tegen het lijf en ik samen met mijn vriendin(die hij kent) (serre staat in tuin van vriendin en hij mag die gebruiken in ruil dat hij haar tuin onderhoud)
                              6) ik vraag of ik een paar plantjes in zijn serre mag zetten
                              7) Hij zegt pff ge moogt ze hebben ik heb er zelf toch genoeg
                              8) ik denk natuurlijk dat ik er 5 krijg -> 1 is er weggenomen (de mooiste natuurlijk) en ik krijg er maar 4
                              9) hij toont mij zijn planten die ergens anders staan (zie foto van de planten in volle grond)

Nu alles duidelijk Meneer de inspecteur Xtreme of moet ik bepaalde feiten nader toelichten voor u onderzoek

Ik dacht dat we hier waren om elkaar te HELPEN?! niet om elkaar tegen te werken.

Comment

Och, ik wilde niet meer of minder aangeven, dan dat dit "sprookje" aan alle kanten rammelt. Zelf heb ik geen enkele behoefte om planten te ontvreemden. Bijvoorbeeld: in een natuurgebied heb ik onlangs een plantage van ongeveer 200 planten ontdekt. Ik heb aldaar een stokje in de grond gestoken met een visitekaartje met de mededeling: ik hoop dat je er veel vanaf trekt. De kweker belde mij op en zei: na de oogst breng ik je wat. Dat vind ik leuker dan tegen oogsttijd een vuilniszak vol met hoofdtoppen te "ratsen". Maar ik begrijp je attidude: je bent bereid en in staat om te stelen. Alleen, mijn gevoel voor normen en waarden voorziet daar nu eenmaal niet in. Dat is volgens mij het enige verschil tussen jou en mij over het mijn en het dein: jij bent bereid tot diefstal en ik niet. Overigens onderzoek ik niets: ik doe niets meer of minder dan je te wijzen op tegenstrijdigheden in je verslag. Je hoeft me niet verder te informeren overigens. Ik vermoed te weten wat voor vlees er in jouw kuip zit. En dat belief ik niet.
                                Last edited by Xtreme; 4 September 2012, 11:08.

Comment

Bezig...
                                X