Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weet niet goed wat we verkeerd doen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    weet niet goed wat we verkeerd doen

    Korting op 420shop
    hallo medegrowers,

    ik en mijn vriend zijn nu al bezig met onze derde ronde maar weet niet goed wat we verkeerd doen?
    als potgrond gebruiken we bio canna
    voor de groei gebruiken we bio vega en bio rhizotonic
    voor de bloei bio flores ,bio boost en pk13/14
    voor de groei een hps 400w
    voor de bloei een hps 600w
    we gebruiken het voedinsschame van bio canna
    maar toch halen wij maar 25 gram van 2 plantjes
    we laten ze eerst 5 weken voorgroeien voor we beginnen met ze in bloei te trekken
    we starten telkens met zaad
    we kweken skunk
    zou het kunnen dat het aan onze produkten ligt of aan iets anders wij weten het niet meer zo goed want onze plantjes blijven wel klein in vergelijking met de fotos die wij hier op de site.

    graag hadden wij wat hulp gekregen

    #2
    Temperatuur en luchtvochtigheid? Ventilatie en afzuiging? Voldoende verse lucht?

    Zijn er bepaalde problemen of gewoon weinig oogst?

    Meer details? Foto's?

    Comment


      #3
      Re: weet niet goed wat we verkeerd doen

      Met wat jij daar allemaal opsomt moet je wel een paar ons wiet onder een 600W vandaan kunnen halen.
      Het zit dus ergens in, waar je nog niet aan gedacht hebt, want dat staat er niet bij.

      Lees eens wat kweekverslagen, misschien dat je er achter kunt komen.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: weet niet goed wat we verkeerd doen

          meten is weten: ga eens los op pH, temp, lv zou ik zeggen. Als je die optimaal kan krijgen en houden ben je al een heel end.

          dan : In optimale omstandigheden bepaald de opbouw van de plant wat ervan af komt. Met tuintechieken als toppen/fimmen/buigen enzo kan je je oogst een boost geven zonder het aantal planten te moeten verhogen.

          Sudoma's advies rond lucht is er ook een om te onthouden. Alleen ligt de focus op co2-aanbod, niet op zuurstof (dat is er zat). Je planten eten co2, zetten dit om in suikers die weer als bouwstenen worden gebruikt voor bijvoorbeeld topopbouw.
          Last edited by moreweed; 4 September 2012, 23:07.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: weet niet goed wat we verkeerd doen

            @sudoma neen er zijn geen fotos van vorige kweek
            maar bedank voor het advies dat jullie geven we zullen er opletten we hebben niet echt de meetinstrumenten die nodig zijn meschien toch eens aanschaffen lijkt me ook een goed idee

            Comment

            Bezig...
            X