Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat nu te doen met plant?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat nu te doen met plant?

Korting op 420shop
    Ik kreeg een Church plantje (ik weet dat dit een buitenplant is) maar geen mogelijk dit buiten te zetten zonder dat hij gestolen wordt. Ik heb haar nu 3 maand en hoe zorg ik nu dat er in ieder geval "wat" toppen aankomen?
    Attached Files

Re: Wat nu te doen met plant?

Als je buren hebt zullen die waarschijnlijk gaan klagen over de geur die van je plant zal afkomen over een tijdje.
    Ze gaan echt wel stinken en weet niet of dat zo een goed idee is om die dan gewoon binnen te houden.
    Voor je het weet staat de voor je deur. En dan heb je een probleem want dan zal ze in beslag worden genomen. Misschien zonder boete maar misschien ook weer met boete, je weet het tegenwoordig nooit.

Als je buren geen probleem zijn dan gewoon lekker gordijnen open en laten bloeien. (liever niet aan de straatkant) Ze zal minder licht krijgen achter de ruit maar je haalt er toch voldoende vanaf om er een lekker rokertje aan over te houden.

Misschien een flesje bloeivoeding halen om wat bij te voeden dan krijg je al wat betere topjes als zonder voeding.
    Als je de mogelijkheid hebt en je toch klagende buren hebt een kastje voor haar bouwen waarin ze lekker mag afbloeien onder een lamp met afzuiging en koolstoffilter. 1x1meter of minder is al voldoende. Oude kleerkast ombouwen, kelder ombouwen. Zolder raad ik je af zonder ervaring.

250watt is genoeg en kost niet zo heel veel. (perfect voor jouw plantje)
    400watt is normaal maar dan heb je wat meer opbrengst (misschien toch al wat veel stroomverbruik voor 1 plantje)
    600watt is optimaal maar veel teveel voor 1 plant, dan betaal je meer stroom dan je eraf haalt.
    1200watt is perfect maar veel teveel voor 1 plant, dan betaal je meer stroom dan je eraf haalt.

En dan heb je nog de mogelijkheid om voor TL, tneon en ect te gaan maar of je daar blij van gaat worden, dan kun je ze net zo goed zonder lamp afbloeien.

Ik wens je iig success en voorzichtig he

Comment

Re: Wat nu te doen met plant?

Hij ziet er wel redelijk uit voor achter glas. Heb hem wel aantal middagen buiten gezet met dat warme weer. zon van 3 tot 22.00. Ik hoef hem niet in het donker te zetten zodat hij toppen gaat forceren?
      En voeding haal ik morgen wel bij de growshop. Maar 1 plantje gaat dat al zo stinken dan?

Comment

Bezig...
      X