Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Risico binnenwiet kweken met tent + 300watt led (energiekosten)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Risico binnenwiet kweken met tent + 300watt led (energiekosten)

    Bedankt voor al jullie reacties!
    Ik ga eerst nog even van mijn buiten kweekje genieten (als dit nog wat word) en dan denk ik na de winter op zoek naar spullen!
    Komt namelijk in een koude garage te staan en een elektrische verwarming is ook weer extra verbruik!

    Comment


      #17
      Re: Risico binnenwiet kweken met tent + 300watt led (energiekosten)

      normaal word er niet naar het energieverbuik gekeken van de klant of naar de energiecyclus of hoe je het wil noemen, er word maar naar je energiecyclus gekeken als er een gerechterlijk onderzoek naar je loopt, dat mag dan te maken hebben met eender welke reden dus zolang je geen gerechterlijk onderzoek naar je lopen hebt zullen ze jou ook niet controleren...is eens wat ik ergens gelezen heb...
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #18
        Re: Risico binnenwiet kweken met tent + 300watt led (energiekosten)

        Ik heb me een jaartje geleden even verdiept in die digitale meters. Als er niets veranderd is (en als ik niet opeens dement ben geworden) dan wordt zo'n meter hooguit 6 keer per jaar uitgelezen. Dat gebeurt op afstand, maar verder levert het apparaat geen andere informatie dan een ouderwetse meter. Er wordt gewoon 1 getal geregistreerd: Het totale verbruik over de 2 maanden. Er wordt NIET gecontroleerd op wat voor tijden je dat hebt verbruikt. Voor zover ik me herinner MOGEN ze dat niet eens: Dat zou een te grove inbreuk zijn op je privacy.

        Comment


          #19
          Re: Risico binnenwiet kweken met tent + 300watt led (energiekosten)

          idd blani dat is een inbreuk op je privacy tenzij zoals ik al aanhaalde een gerechterlijk onderzoek naar je loopt...
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #20
            Re: Risico binnenwiet kweken met tent + 300watt led (energiekosten)

            Belangrijkste van allemaal is gewoon de rekeningen altijd op tijd betalen! Zolang je niet overdrijft kun je lang plezier hebben van je tuintje...

            Groetjes
            Garden Team

            Comment

            Bezig...
            X