vrouw of herma???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cherrytomaat88
    Retired
    • May 2012
    • 4

    #1

    vrouw of herma???

    Korting op 420shop
    fem. AF Cheese Royal Queen seeds.

    Ze bevinden zich in de 3e week 12/12 indoor
    Could you help me please?

    IMAG0228.jpgIMAG0229.jpgIMAG0230.jpgIMAG0231.jpgIMAG0232.jpgIMAG0233.jpgIMAG0234.jpg
  • mister frank
    Retired
    • Nov 2009
    • 785

    #2
    Re: vrouw of herma???

    ziet er perfect uit en beter zet je ze op 18/6 omdat je met autoflowers zit

    groetjes mister frank

    Comment

    • Medical-Spliff
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 2061

      #3
      Re: vrouw of herma???

      ja maar die zal nu zijn uren niet meer moeten veranderen toch nu gewoon verder op 12/12 laten staan
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: vrouw of herma???

        Ik zie nog niks maar als dat op foto 3 geen ballen zijn ga ik nog voor vrouw.
        Lichturen ff opschroeven met uurtje per dag of gewoon in één keer zo als andersom ook gebeurt.

        Suc6 en Smookse

        Comment

        • mister frank
          Retired
          • Nov 2009
          • 785

          #5
          Re: vrouw of herma???

          dat die dat gaat doen is zijn eigen zaak, maar toch een beetje extra opbrengst ik zou het wel weten dan
          als die met zijn uren wilt spelen kon die veel beter meteen normaal zaad kopen inplaats van AF

          Comment

          • Medical-Spliff
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 2061

            #6
            Re: vrouw of herma???

            idd frank maar vroeg het mij gewoon maar af...
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment

            • fl13r3flu1t3r
              Banned
              • Aug 2010
              • 3100

              #7
              Re: vrouw of herma???

              Oorspronkelijk geplaatst door mister frank
              dat die dat gaat doen is zijn eigen zaak, maar toch een beetje extra opbrengst ik zou het wel weten dan
              als die met zijn uren wilt spelen kon die veel beter meteen normaal zaad kopen inplaats van AF
              Eeeeehh???

              Comment

              • cherrytomaat88
                Retired
                • May 2012
                • 4

                #8
                Re: vrouw of herma???

                Thanks voor the advice! hij staat iig op 18/6

                spA~ter!

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: vrouw of herma???

                  Lekker duidelijke foto's ook.
                  Waarom denk je zelf dat het een herma is ?

                  Met die kennis heb je het antwoord toch al ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • cherrytomaat88
                    Retired
                    • May 2012
                    • 4

                    #10
                    Re: vrouw of herma???

                    Ja klopt QnQ,
                    Mijn vorige (1e) kweek is door herma's geruïneerd.
                    Ik was duidelijk te stoned gister en een beetje bezorgd om de baby's..

                    Comment

                    • Stoniemeloonie
                      Senior Stoner
                      • Sep 2012
                      • 28

                      #11
                      Re: vrouw of herma???

                      ziet er goed uit hoor
                      en is dat een tent waar ze in staan, of gewoon zelf een hokkie gebouwd?

                      Comment

                      • cherrytomaat88
                        Retired
                        • May 2012
                        • 4

                        #12
                        Re: vrouw of herma???

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stoniemeloonie
                        ziet er goed uit hoor
                        en is dat een tent waar ze in staan, of gewoon zelf een hokkie gebouwd?
                        staan in een tentje, de eerste toppen beginnen te ontplooien, wat is kweken toch een leuk vak!

                        Comment

                        Bezig...