zo ongeveer goed??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #1

    zo ongeveer goed??

    Korting op 420shop
    Hee medestoners!!

    Ik heb ik mijn Kweekje 1 klein plantje staan foto:
    2012-09-29 14.07.20.jpg
    zon 3 weekjes in de bloei.
    Mijn vraag aan jullie gaat over de belichting. Ik Heb 3 lampen bij mijn plantje staan, elk ongeveer 10/15 cm van het plantje af. 1 23 watt spaarlamp 2700k, en 2 15 watt spaarlampen 6400k. is dit ongeveer goed in de bloei periode of kan het beter?

    Hoor graar jullie info!

    Grtz.Nederhigh
  • subby
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 365

    #2
    Re: zo ongeveer goed??

    ik zou ze dichter op de lamp zetten als je temp. niet te hoog word dan naruurlijk grtz subby

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: zo ongeveer goed??

      Dat gaat niet goed, die groeit horizontaal !
      Zou snel die pot rechtop zetten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #4
        HaHaHa

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

        Comment

        • Sudoma
          Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2009
          • 706

          #5
          Re: zo ongeveer goed??

          Leuk.

          Gaat wel lukken zo. Inderdaad zoals subby al zei de lampjes zo dicht mogelijk erop als dat gaat met de temperatuur. En verder zul je wel een lekker rokertje eraan overhouden

          Success iig.

          Comment

          • Nederhigh
            Super Grower
            Lucky Member
            • Apr 2012
            • 1831

            #6
            Re: zo ongeveer goed??

            Haha Super! Bedankt voor de info jongens!! ik zal even kijken hoe dicht ik de lampen erop kan zetten qau temperatuur!
            Bog non 2,5 maandjes en dan kan ik lekker van m'n vrouwtje roken!

            Grtz.Nederhigh

            Comment

            Bezig...