Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lamp cq verwarming

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lamp cq verwarming

    Korting op 420shop
    ik heb een korte vraag, ik heb een ufo led besteld, nu geeft die niet veel warmte nihil dus.

    ik heb een 500watt verwarming liggen en wil die erbij plaatsen, maar gebruikt die ook volop de 500watt >?

    want anders kan ik denk net zo goed een ufo plus 400watt lamp plaatsen en snachts iets bij verwarmen.

    wie o wie geeft mij een gouden tip,ik heb de kweekruimte geisoleerd maar buiten in een garage is niet echt warm.

    #2
    Re: lamp cq verwarming

    Wat voor verwarming is het?

    Meestal gebruikt een elec verwarming wel 500watt maar alleen bij opwarmen, als er een termostaat opzit gaat hij automatisch dimmen en zal op die manier dus minder warmte afgeven en minder stroom verbruiken. Eentje zonder thermostaat blijft gewoon lekker 500watt gebruiken tot hij kapot gaat.

    Ligt er dus aan. Je hebt modellen die nadat ze warm zijn minder gaan verbruiken bijv:
    l_00067483.jpg
    Bron: http://www.pixmania.be/be/nl/631165/...-radiator.html

    Ook zijn er modellen die de ruimte eerst verwarmen en dan pas minder stroom gaan verbruiken.
    ELverwarming.gif
    Bron: http://www.thermo-rent.be/lgElektrisch.htm

    Als je een foto zou kunnen maken van jou model verwarming zou dat beter te beoordelen zijn.

    Comment


      #3
      Re: lamp cq verwarming

      ik ga wel een foto maken morgen want ik heb echt geen idee wat voor verwarming het is, en het is zonde om iets nieuws te kopen als je het al hebt.

      Comment


        #4
        Re: lamp cq verwarming

        Ik kan je verzekeren dat vrijwel alle electrische verwarmingen minder stroom vargen zodra ze de kamer hebben verwarmt naar de gewenste temperatuur.
        tenzei je een hele oude hebt.

        Grtz.Nederhigh
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #5
          Re: lamp cq verwarming

          De meeste thermostaten van die simpele kacheltjes schakelen gewoon in als het te koud wordt, en uit als het op temperatuur is.
          Dus, of vol gas, of uit.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: lamp cq verwarming

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            De meeste thermostaten van die simpele kacheltjes schakelen gewoon in als het te koud wordt, en uit als het op temperatuur is.
            Dus, of vol gas, of uit.
            ja ik heb de kachel nu ff goed bekeken en is met thermostaat, vriesstand en maximaal dus moet ik kijken of hij werkt in die ruimte, baal nu een beetje dat ik een ruimte getimmerd heb in de garage en vraag mij nu echt af of die ruimte niet te koud is want een klein kacheltje kan denk nooit een ruimte echt verwarmen, dus alsik deze week de led ufo heb plaats ik een 400watt hps erbij als extra warmte en lichtbron maar vraag mij dan weer af of die 5 plantjes winstgevend gaan worden, 400 watt lamp is ongeveer 44 euro per maand, led is 0,20 cent per dag is 6 euro per maand en kachel nonstop met ventilators. ik ga het gewoon experimenteren, wie niks doet ervaard ook niks.

            nu is mijn hok kaal, electriciteit is iets waar ik geen kaas van gegeten heb dus ben benieuwd of alles goed gaat straks, heb een rhino box gekregen met koolstoffilter dat is al een pluspuntje, heb een ventilator nog staan maar die is te groot.

            koop nog 2x een tentwaaier en haal stekjes amnesia, als dit goed gaat breid ik verder uit maar lukt het niet stap ik over op een andere ruimte maar dan ben ik snel geneigd om groter te gaan maar dan spreken wij niet meer van een hobby en wil het juist "'leuk"' houden nu

            Comment

            Bezig...
            X