Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadjes hangen een beetje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadjes hangen een beetje

    Korting op 420shop
    Omdat er nagenoeg niemand reageert in mijn kweekverslag, probleem ik het maar hier.
    Sinds kort beginnen bladeren van een aantal plantjes (zie foto -> onderste planten) te hangen, hetgeen zou impliceren dat het te nat of te droog zou staan.

    pic20121001171432.jpg
    Max 30.1 (57%)
    Min 20.2 (49%)

    Ze krijgen rond de 250ml per 2 dagen, mits de grond licht vochtig tot droog is.


    Grond/voeding e.d. staan vermeld in topic:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eed-(250w-HPS)
    Last edited by diploide; 1 October 2012, 18:09.
    {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

    #2
    Re: Blaadjes hangen een beetje

    In je verslag te zien dat ze eerder al 250ml dronken (3 dagen geleden), zou het eens wat opvoeren naar n litertje per gietbeurt. en dan weer 3dagen ofzo niks geven, en dan herhalen.
    Als je genoeg draingaten onder in de bodem hebt zou dit geen probleem moeten zijn.

    (aan de blaadjes die helemaal onder aan de plat hangen kun je identificeren ofdat je plant dorst heeft. Deze gaan hangen wanneer de aarde te droog wordt, en gaan weer naar boven als er nog genoeg vocht aanwezig is in de aardkluit. Is het te droog dan laat de plant het bladerdek heel diep zakken om de stam te beschermen tegen uitdroging.) Wat bij jou dus niet het geval is.

    En in de donker periode kan het zijn dat de plant het bladerdek wat laat hangen. Is heel normaal.
    Verder zien ze er gewoon heel gezond uit.

    Wat geef je ze mee aan voeding elke beurt?

    PS kan ff duren voordat je verslag aanslaat, de meeste reacties komen zodra je bloeiverschijnselen hebt. Dit is schijnbaar niet interessant genoeg meer voor de meeste mensen omdat je de antwoorden ergens op het forum of net zou kunnen vinden. Veelal zou je dan alleen maar reacties krijgen zoals *lees dit eens* ofzo, dus ff goed googlen, of het forum napluizen en veel lezen dan kun je jou probleem vast wel vaststellen.

    Suc6
    Last edited by Sudoma; 2 October 2012, 18:33. Reden: ps

    Comment


      #3
      {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

      Comment


        #4
        Re: Blaadjes hangen een beetje

        nu al PK toevoegen ? en hoe lang gerbuik je PK ?en kan het zijn dat ik geen licht aan zie op de foto ?

        Comment


          #5
          Re: Blaadjes hangen een beetje

          Geen PK geven nu, daar is het nog veel te vroeg voor.
          Over een week of vijf misschien.

          Wel ff een beetje meer water erbij kiepen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Blaadjes hangen een beetje

            Ah ik dacht heel langzaam opbouwen met 0.15 ml/l (week 1 bloei) tot 1ml/l (week 7 bloei). De eerste witte haren komen al uit de oksels
            Ben de thee al aan het bereiden voor dadelijk

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door showtime View Post
            nu al PK toevoegen ? en hoe lang gerbuik je PK ?en kan het zijn dat ik geen licht aan zie op de foto ?
            Gebruik nog geen PK. Licht staat inderdaad nu niet aan -> ze zijn aan het slapen ^^

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Zo, heb ze net even flink wat water gegeven en ze staan er stukken beter bij.
            Zie: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...395#post313395
            {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

            Comment

            Bezig...
            X