Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes kopen

    Korting op 420shop
    Hallo ,

    Ik ben van plan om zelf een kweek te beginnen, nu zoek ik nog een geschikte soort.
    Het liefste heb ik een plant met een bloeitijd tussen de 7 tot 9 weken, ook heb ik liever een sativa dominante?
    Hebben jullie goede suggesties met eventueel zaadmerk erbij?

    groetjes.

    #2
    Re: Zaadjes kopen

    Als ik jou was zou ik eens op de online growshop website van de eigenaar van dit forum kijken. Daar kun je links selecteren op 'zaadmerk', bloeitijd, binnen/buiten, feminised / regular en eventueel op prijs. Dan hou je nog een lijstje over met leuke zaden waaruit je een selectie kunt maken. Als je op de zaden klikt, kun je o.a. zien of dat soortje overwegend sativa is en dergelijke. Good luck!
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes kopen

      www.wietzaadjes.nl
      Kan je zo invullen wat je wilt en komt een hele lijst met opties.
      Kies je gewoon een paar leuke

      Comment


        #4
        Re: Zaadjes kopen

        www.growerschoice.nl hebben ook wel leuke keuzes.
        voor persoonlijke info kan je altijd wel mailen naar ze, krijg wel goeie info

        Comment


          #5
          Re: Zaadjes kopen

          Zoals Weedy zegt, http://420shop.nl/ ruime keuze aan mooie prijzen, mooi initiatief van JD, tha boss

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes kopen

            Oke bedankt.
            De Alaskan Ice zaden van greenhouse lijkt me wel wat, heeft iemand hier ervaring mee?

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes kopen

              Ik niet, wel met de Big Bang van Greenhouse. Dat vond ik de beste planten en de meest potente wiet die ik zelf gekweekt heb (buiten).
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Zaadjes kopen

                Waar staat die 97 voor ?
                (Nieuw?)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadjes kopen

                  sensi seeds
                  ook verkrijgbaar bij alien growshop.
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaadjes kopen

                    Angel, nou je toch begint over sensi, ik ben erg benieuwd naar hun topper Northern Lights #5 X Haze , jij kent toevallig niemand die ze al gehad heeft, met een bijhorend resultaat? Ik vind er bitter weinig van op inet, behalve 1 kweekverlsag op de sensi site zelf, die wel heel mooi was

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaadjes kopen

                      Sensi seeds zijn ook verkrijgbaar bij Wietzaadjes.nl en STUKKEN goedkoper dan bij Alien. En ik zou niets halen van de The Green house want dat is klote zaad, veel herma's en slechte planten.

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaadjes kopen

                        prijsverschil zal niet zo erg groot zijn waarschijnlijk
                        wietzzadjes.nl is niet zo mijn favoriet zal ik maar zeggen.
                        ik maak me ook niet druk om die paar euro's.
                        van alien weet ik wat voor service ik krijg en dat ik de zaden krijg in originele verpakking.
                        dit ontbrak er die keer aan toen ik bij wietzaadjes.nl 10 zaadjes bestelde (sensi seeds).
                        gewoon in 'n klein gripzakje en niet in de groene doos zoals sensi ze zelf standaard verstuurd.
                        vandaar dat ik wietzaadjes.nl liever negeer!
                        wilt niet zeggen dat ze slecht zijn maar ik vertrouw ze gewoon niet
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: Zaadjes kopen

                          Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View Post
                          En ik zou niets halen van de The Green house want dat is klote zaad, veel herma's en slechte planten.
                          Dat was ook de reactie van een zaadhandelaar toen ik erna vroeg. Maar ik heb toen een cheese groot gekregen en dat was me een wietje, topper. Nu heb ik toch weer de sprong gewaagd en heb een mix pakket besteld. Ik kreeg meer dan ik gevraagd had en ook nog nooit gezien had.

                          In plaats van 5* fem zaden, kreeg ik 2 * 5 fem. zaden. Met dank aan iemand op het forum

                          Ik heb ze nog droog staan.
                          Veel gestelde vragen over het forum
                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL
                          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                          Comment


                            #14
                            Zaadjes kopen

                            @ rebel ivm greenhouse, ik heb er ook al veel negatieve reacties op gehoord, maar die van mij zijn allemaal gelukt, ik heb ze wel gewoon laten groeien, niets getopt of gefimd ofzo, maar ik heb wel veel soorten uitgeprobeerd van hun en nooit slechte planten gehad , ik zal zelfs meer zeggen, lemon skunk van greenhouse is tot nu , de beste die ik ooit gehad heb, zowel van smaak als van effect als van geur nu ik heb nog heel wat verschillende merken en soorten te proberen dus we zien wel wat het geeft;p en om op wietzaadjes.nl te reageren, daar al besteld alles perfect ontvangen, maar onlangs wel gemaild ivm die northernlight haze van sensi en nooit een mail terug gehad...

                            Comment

                            Bezig...
                            X