Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Batmix.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Batmix.

    Korting op 420shop
    Beste growers ,
    Ik ben van plan om is op een andere soort aarde te gaan kweken dan light mix.
    Toen ik vorige jaar lid hier werd van JD rade iemand me allmix te gebruiken en voor het zaadje een gaatje te graven en daar wat light mix in te doen voor het zaadje.
    Nu kan ik hier nergens allmix krijgen dus ga ik het maar doen met batmix.
    Ik lees overal echt tegenstrijdige verhalen en was gisteren in de 2 shops en daar vertelden ze precies het tegenovergestelde van elkaar.
    Dit ben ik van plan ik heb 6.5 lite kuipen. Ik ben van plan iets meer als de helft ongv 4 liter batmix erin te doen en de rest light mix. In de light mix doe ik het zaadje en ben van plan om de alleen water te geven dan.
    Ik heb een stimulator voor de groei topfocus. die gebruik ik met me light mix wel kan ik deze hier ook gebruiken de eerste 2 weken van de groei? of is het overbodig of juist goed?
    Ik wil wel een hoge opbrengst ik weet niet of dat nog iets uit maakt met de batmix?Op de site van plagron staat alleen voor de beste geur en smaak.
    Verder ben ik van plan miss 3 weken voor de oogst 1 week voeding meet te geven en wat PK 13/14.
    Ik ben benieuwd of jullie dit een goed idee vinden of dat ik het beter anders kan doen?
    Bij voorbaad Dank!

    #2
    Re: Batmix.

    Lijkt me niks mis met je plannen.
    Als je veel wil oogsten, hang je er ook veel licht boven

    Topfocus kun je in het begin meegeven en aan het begin van de bloei.

    Topfocus.PDF
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Batmix.

      OK tnxs weer Q!! Alleen nu ik batmix gebruik zit daar wel veel voeding in.
      Heeft dat niks te maken dan met als ik het schema van topfocus aan hou?
      Want als je bijv bassisvoeding geeft en er zit nog genoeg voeding in je grond krijg je wel problemen tog?
      Owja en licht is gewicht natuurlijk Ik was gister in een shop vertelde die jongen me dat ik met batmix zoiezo minder opbrengst heb. Ging die me soort van uitleggen over de voeding die in batmix zit enz enz ik nam het maar van hem aan tot ik bij de volgende shop kwam en die man weer iets anders vertelde.

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Batmix.

          Groeivoeding... bedoel je dan die topfocus of gewoon echt groei voeding?
          Nu heb ik de laatste keer 3 weken niks gegeven op light mix toen volgens het schema van hypro 2x in de week(vanaf de zichtbare bloei) in de 3 e week pk plus topfocus.
          Dat ging wel goed man gewoon op light mix , ze hebben zeker3 4 weken zonder voeding alleen op water alles gedaan.
          Ik had alles toen wel gelijk op 12 12 gezet.

          Comment


            #6
            Re: Batmix.

            Batmix, nananananananana nananananananana nananananana batmix, batmix.

            Sorry, kon het niet laten. Ik vind batmix te sterk om direct mee te starten. Risico op verbranding is groot.

            Comment


              #7
              Re: Batmix.

              Ja maar als ik in een 6,5 liter pot 4 liter batmix en daarop 2.5 liter lightmix komt hij tog niet gelijk in de batmix ??
              Of zie ik dit fout?

              Comment


                #8
                Re: Batmix.

                Penwortel... Op 2 dagen heeft die de bodem van de pot al bereikt.

                Comment


                  #9
                  Re: Batmix.

                  ok dus als ik het goed begrijp kan je met batmixx alleen maar werken als je gaat overpotten??

                  Comment


                    #10
                    Batmix.

                    Klopt, alsook met growmix.... Ik gebruik zaai en stekgrond in de groei , en als je dan verpot kan je een light , grow of batmix gebruiken....

                    Comment


                      #11
                      Re: Batmix.

                      light mix en grow mix kan je al vanaf het begin mee beginnen. Ik stop mijn zaadjes direct in de light en grow mix zonder problemen.

                      Comment


                        #12
                        Batmix.

                        Alles lukt he..... Maar je kan er wel wel bij bepaalde soorten snel verkleurde bladeren mee krijgen

                        Comment


                          #13
                          Batmix.

                          Als ze zo klein zijn hebben ze immers die overdaad aan voeding niet nodig... Sommige soorten ga je inderdaad niets aan merken, andere worden snel overvoed, nuja je kan het natuurlijk altijd proberen en je ziet wel waar je komt ! veel succes met de kweek

                          Comment


                            #14
                            Re: Batmix.

                            Ow ok ok dat wist ik echt niet. ik heb het nog nooit gehad.
                            Ik heb nu pas 4 kweekjes gedraait. Ik begin nog pas
                            Had alleen veel mensen gehoort over badmix dus ik dacht ik probeer het ook is.
                            Denken jullie dat ik 7 tot 10 dagen in een plastic bekertje kan groeien en ze daarna in de batmix of is dat al te snel?
                            Last edited by MasterG; 5 October 2012, 20:45.

                            Comment


                              #15
                              Batmix.

                              Batmix heb ik nog nooit gebruikt, al dacht ik wel dat daar al redelijk wat voeding inzit , is het niet voor de eerste 6 weken? Ik dacht dat gelezen te hebbe op de plagron site... Alsook dat je de aarde eerst moet doorspoelen voor je die gebruikt ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X