bladprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • showtime
    Wicked Stoner
    • Sep 2010
    • 238

    #16
    Re: bladprobleem

    meer zetten ben ik nie helemaal mee eens(mijn ervaring) ik doe gewoon 18 liter potten en hoe groter het medium hoe groter de opbrengst,maar ik laat het iedereen wel weten wat ik eraf gehaald heb.
    Np man

    Comment

    • jan de thc man
      Retired
      • Oct 2012
      • 12

      #17
      Re: bladprobleem

      hmm

      je gaat toch altijd kleinere plantjes krijgen als je niet voorgroeit en kleinere planten kunnen toch nooit zoveel opbrengst geven als een volgroeide plant,
      aangenomen dat je ideale omstandigheden hebt in beide gevallen.
      dus zetten de meeste die direct op 12/12 kweken toch meer plantjes
      ok hoe groter de pot hoe groter de plant maar ze moet toch ook tijd krijgen om groot te worden (indien gewenst natuurlijk)?
      voor zover ik begrepen heb groeien ze in het 12/12 systeem 3 weken en gaan dan over naar de bloei dan zullen ze nog wel een week of 2 a 3 blijven doorgroeien
      maar dan heb je nog maar 5 weken dat ze groeien of zit ik verkeerd?
      k ga t misschien toch eens proberen met 1 plant en dan 2 gewoon voorgroeien om eens te vergelijken.

      peace

      Comment

      • showtime
        Wicked Stoner
        • Sep 2010
        • 238

        #18
        Re: bladprobleem

        dat zeg ik,ik ben het nu aan het proberen met 18 liter potten(14 stuks onder een 600watt) en we gaan zien hoeveel ik ervan af ga halen,de wortels hebben meer ruimte dus ik neem aan dat de plant wat groter zal worden dan in 6.5 liter potten en dat de toppen ook groter worden dan in een 6.5 liter,maar we gaan zien

        Comment

        • jan de thc man
          Retired
          • Oct 2012
          • 12

          #19
          Re: bladprobleem

          nu ben ik ook wel nieuwsgierig k ga t toch ook eens proberen met 2 plantjes.
          dat ze groter en sterker zullen worden in 18l potten ben ik ook wel van overtuigd ja maar 6,5 is dan ook wel heel klein naar mijn mening.
          laat het maar eens weten he
          succes alleszins

          Comment

          • showtime
            Wicked Stoner
            • Sep 2010
            • 238

            #20
            Re: bladprobleem

            Ze zeggen dat je er 30 stuks onder een 600 watt moet zetten voor het maximale rendenment,dus dan kom je op ongeveer 6.5 liter of iets groter

            Comment

            Bezig...