Nog laten bloeien of al snoeien?^^ autoflower.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vandecj
    Retired
    • Oct 2012
    • 2

    #1

    Nog laten bloeien of al snoeien?^^ autoflower.

    Korting op 420shop
    Hoi groene vrienden!

    ik blow nu al een jaartje of 15 en heb enkele maanden geleden mijn eerste autoflower geplant! 😜
    Jammergenoeg zie ik niet (duidelijk genoeg) als de trichomen van mn plantje al amber zijn of niet..
    een kenner in de buurt?
    thx!
    Attached Files
  • rar2ooo
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2011
    • 56

    #2
    Re: Nog laten bloeien of al snoeien?^^ autoflower.

    ze zien er klaar uit op het eerste zicht. foto mag wel net iets scherper voor het goed te zien

    grtz
    2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

    Comment

    • vandecj
      Retired
      • Oct 2012
      • 2

      #3
      Re: Nog laten bloeien of al snoeien?^^ autoflower.

      Thx!
      Onderste topjes zijn wel wat minder aangezien er minder licht op neerkomt..
      lijkt het een goed idee om de bovenste 'rijpe' top al te snoeien zodat het licht meer kan doorschijnen op de onderste toppen en die zo verder bloeien?
      excuses voor de mss eerder lompe vragen maar ik ben een echte growleek!
      o en wat ik ook probeer.. Ik krijg die dingen echt niet scherper op beeld :/

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Haha.. Zie ik nu net datk een zaadje ben... Lets grow! ��

      Comment

      • rar2ooo
        Advanced Stoner
        Member
        • Nov 2011
        • 56

        #4
        Re: Nog laten bloeien of al snoeien?^^ autoflower.

        dat kan je doen ja, de onderste topjes gewoon een paar dagen tot een week laten afbloeien.
        2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

        Comment

        Bezig...