koude buitenlucht afzuigen of niet ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • didi1978
    Retired
    • Oct 2012
    • 83

    #1

    koude buitenlucht afzuigen of niet ??

    Korting op 420shop
    beste medeliefhebbers,

    ik heb een homebox 1X1X2 m en ben aan het sukkelen met de temperatuur !!

    nu ben ik momenteel aan het experimenteren en heb ik een luchtslang op de passieve luchtinlaat aangesloten en buiten gehangen.
    ik hoor de afzuiging eindelijk switchen tussen verschillende standen en merk nu eindelijk goede temperaturen op.
    volgens mij kan deze zuurstofrijke verse lucht de plantjes alleen maar ten goede komen..
    mijn enige zorg is dat het buiten nu slechts 10 graden meer is ..
    zou dit kwaad kunnen voor de plantjes die wat dichter bij inlaat staan of wat zijn jullie ervaringen hiermee??

    alvast bedankt
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #2
    Re: koude buitenlucht afzuigen of niet ??

    ga je moeten regelen met je fan maar dat is zeker te doen hoor, enkel zorgen dat aan je inlaat buiten een soort van filter zit voor bugs enzo
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • didi1978
      Retired
      • Oct 2012
      • 83

      #3
      Re: koude buitenlucht afzuigen of niet ??

      hey peacemaker ,

      bedankt voor de tip !

      even een oude panty vragen aan de buurvrouw

      Comment

      • Medical-Spliff
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 2061

        #4
        Re: koude buitenlucht afzuigen of niet ??

        gebruik dat ook voor mijn inlaat
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment

        Bezig...