Waarom?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rollerken
    Ultra Stoner
    • Oct 2012
    • 115

    #1

    Waarom?

    Korting op 420shop
    Waarom duurt het zo lang alvorens je een lekker eigen toetje kan knallen
    gvd kies je de snelste autoflower, zie je na een week naar die plant en is dat een 4 bladerig ding zonder knoppen. Iemand ook problemen met tijd?
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Waarom?

    nee hoor, tijd zat. Tijd heb je namelijk alleen als je het maakt of neemt, en goeie dingen kosten nu eenmaal tijd om te ontwikkelen.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • rollerken
      Ultra Stoner
      • Oct 2012
      • 115

      #3
      Re: Waarom?

      Ik wil mn toetje :'(

      Comment

      • Medical-Spliff
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 2061

        #4
        Re: Waarom?

        jij niet alleen hoor maar dat toetje zal nog zo lekker zijn eens het af is, heb net mislukt rondje achter de rug van 5weken ver en ging normaal nu oogsten...dikke k*t gewoon en mijn nieuwe rondje is ook niet van start gegaan zoals het moet maar het zal oooooooh zo lekker zijn als het terug lukt en af is dit rondje rome is ook niet gebouwd op een dag
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment

        • rollerken
          Ultra Stoner
          • Oct 2012
          • 115

          #5
          Re: Waarom?

          Hey,

          Als mijn plantje wat wordt, mag je gerust wat mee komen genieten
          wat ging er bij jou mis?


          grtz

          Comment

          • Medical-Spliff
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 2061

            #6
            Re: Waarom?

            kreeg plots ballen op 7 van de 11 dus maar de hele zooi weggesmeten en terug met fem zaad gaan werken zoals altijd, nu heb ik het probleem gevonden waarom mijn jonkies het beetje moeilijker hebben/hadden en dat word opgelost
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment

            Bezig...