Wiet op de vensterbank

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HolllandseGroente
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2012
    • 12

    #1

    Wiet op de vensterbank

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw op deze site en ook nieuw met het kweken van wiet.
    Van een vriend van mij kreeg ik 5 gratis zaden voor de grap.

    Nu ben ik best benieuwd of ik hier iets uit kan halen. Heb ze gistermiddag ontkiemd. 2 papieren doekjes vochtig gemaakt en maar hopen.. Nu heb ik een vraag:

    De winter komt er al weer aan en dus is buiten kweken geen optie. Nu wil ik ze op de vensterbank zetten. Hier boven kan ik 2 spaarlampen hangen van 50 watt. Het gaat mij niet echt om de opbrengst. Toch vroeg ik me af, kan ik met deze 2 spaarlampen een wiet plantje kweken?

    Ik hoop dat er iemand reageert!
    Bong door je long!
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Wiet op de vensterbank

    Dat zal heel lastig gaan worden. Als het regulier zaad is, zit je vast aan de fotoperiode 12/12. En een verblijfsruimte 12 uur absoluut donker houden, is niet te verwezenlijken. In de zomer is een vensterbankkweekje nog wel uitvoerbaar, maar dan heb je een groot raam nodig op het zuiden en dan moet je AF's kweken en een wietlucht door je hele huis op de koop toenemen.

    Comment

    • berend van nusteren
      Banned
      • Sep 2012
      • 211

      #3
      Re: Wiet op de vensterbank

      yes we can

      Comment

      • HolllandseGroente
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Oct 2012
        • 12

        #4
        Re: Wiet op de vensterbank

        Ik heb zelf AF's nu. Ik hoorde dat die niet 12/12 nodig hadden?
        Bong door je long!

        Comment

        • AudioSystemRolla
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1709

          #5
          Re: Wiet op de vensterbank

          nee dat klopt maar veel meer licht heb je op het moment niet
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment

          • Whitebud
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 568

            #6
            Re: Wiet op de vensterbank

            Gewoon proberen... zijn we allemaal niet zo begonnen?
            Succ6 ermee en ik hoop dat je veel plezier hebt met je kweekje (want daar gaat het toch om?)
            sigpic

            Comment

            Bezig...