Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mogelijk is dit denk ik wel, maar qua licht/donker, temperatuur,... zal dit wel niet ideaal zijn voor het plantje. Maar misschien even wachten op iemand die er meer verstand van heeft dan mij!
Je hebt m denk 18/6 onder n lamp om te groeien. Als je m nu bij t raam zet is het 12 licht 12 donker. Weet niet of je m al in bloei wil krijgen .Denk dat het plantje wel een beetje in de waar raakt.
Comment