oogsten of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fryelectro
    Stoner
    Member
    • May 2012
    • 24

    #16
    Re: oogsten of niet?

    Ondertussen alles geoogst, gedroogd en toch niet kunnen wachten voor het eerste proevertje van de droogste, nl de northern light. Compleet !!! Ik had nooit deze sterkte verwacht. Wow

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #17
      oogsten of niet?

      Lekker man! Veel rookgenot

      Comment

      • fryelectro
        Stoner
        Member
        • May 2012
        • 24

        #18
        Re: oogsten of niet?

        thanks, de vaper is al besteld

        Comment

        • peuker
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 1281

          #19
          Re: oogsten of niet?

          proficiat met je oogst laat het je smaken

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #20
            Re: oogsten of niet?

            weer een ervaring rijker freyelectro! toevallig heb ik 1 van mijn planten nu geklieft maar je ziet niet veel verschil ofzo. Je kan het doen omdat er verder toch niks te verliezen valt. Let echter wel op dat de plant nog stevig genoeg is om recht op te blijven staan ;P

            Cookaap

            Comment

            Bezig...