Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

licht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    licht

    Korting op 420shop
    hee ik heb net 3 zaadjes geplant.
    mijn vraag is zal ik er al licht op zetten?
    want ik wou van 6uur 's ochtends to 11 uur 's avonds het licht er op zetten maar nu zitten ze nog in de aarde.

    dus hoe lang moet ik er nu licht op zetten?
    want als het vanaf nu 18uur per dag is dan zit ik een beetje buiten mijn schema??

    Grtz Reub

    #2
    24 uur licht kan ook .

    Grtz.

    Comment


      #3
      Zet je lampen niet te dicht he, te sterk licht is niet goed voor je jonge spruiten!
      Ik deed bij mijn kweek 18u licht. Is best okay. Zoals Robba zegt kan 24u ook, ik deed het meer omdat snachts electriciteit goedkoper is. Je zet ze dan gewoon langer in groei dan je zou doen met 24u licht

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        is het goed als ik nu nog niet het licht aandoe en morgenochtend pas om 6 uur. Ze hebben nu toch nog geen licht nodig, alleen warmte.

        (ik heb ze net een kwartier geleden geplant en ze zijn al ontkiemd)

        Grtz Reub

        Comment


          #5
          Ja das okay
          Doe morgen voorzichtig je lampjes maar wat licht werpen op je embryootjes .
          Zet ze wel niet te dicht, kwestie van verbranding te voorkomen .
          Ik heb ook het gevoel dat je graag gluurt hoe ze het stellen, dit had ik vroeger ook, ervaring leert me dat het niet goed is, want wortelpennen haten licht namelijk...
          Veel succes! Feel free om een kweekverslagje te maken he, houden wij JD'ers wel van

          Greetzzz

          Jona

          EDIT: Welke zaadbank zijn ze van? Lijkt mij wel erg snel gekiemd

          Comment


            #6
            ok hartsikke bedankt

            ja ik ben bezig met kweekverslag

            Grtz Reub

            Comment


              #7
              je moet ze gewoon 18/6 doen dan blijven ze lang door groeien en die andere 6 uurtjes zijn puur voor de rust van het plantje ,, .. anders kan het gaan stressen bij lowryders zou het eventuueel wel kunnen maar ik zou het gfewoon bij 18/6 houden

              Comment


                #8
                ja dat weet ik maar als ze nog heel klein zijn wat dan??(wat ze nog niet eens zijn, ik heb ze een paar uur geleden geplant)

                Grtz Reub

                Comment


                  #9
                  Dit topic hoort in de vragen sectie, de info sectie is voor Info Topics.

                  -Moved-

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door reub View Post
                    ja dat weet ik maar als ze nog heel klein zijn wat dan??(wat ze nog niet eens zijn, ik heb ze een paar uur geleden geplant)

                    Grtz Reub
                    Dan geldt hetzelfde: 18u licht en 6uur donker. Doet er niet veel toe, ga gewoon je lamp er niet opplakken om verbranding te voorkomen, liefst wat gestretched (dat los je toch op als je gaat verpotten) dan verbrand...

                    Comment

                    Bezig...
                    X