Mannelijk of vrouwelijk?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ekkerd
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2012
    • 9

    #1

    Mannelijk of vrouwelijk?

    Korting op 420shop
    Gegroet medekwekers,

    Onlangs ben ik begonnen met kweken. Nou ben ik tot een punt gekomen waarvan ik ga twijfelen of ik mannelijk of vrouwelijk zaad aan het groeien ben.
    Misschien dat jullie een medekweker uit de brand kunnen helpen! Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn

    Hier mijn plant
    foto.jpg

    Dank jullie voor jullie tijd!

    Groeten,
    Ekkerd
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Mannelijk of vrouwelijk?

    Beetje meer foto's maken het lijkt op een man

    Gr bella
    God was never on your side..

    Comment

    • Ekkerd
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Nov 2012
      • 9

      #3
      Re: Mannelijk of vrouwelijk?

      Dank je voor je reactie, Bella

      Ik heb een duidelijke foto kunnen maken.
      foto.jpg
      foto (2).jpg

      Het lijkt erop dat die een soort van bolletjes aan het groeien is.
      Wel jammer als het een mannetje is.

      Groet,
      Ekkerd

      Comment

      • Rodigan
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1536

        #4
        Re: Mannelijk of vrouwelijk?

        Zeker een mannetje, vlug wegdoen als je nog andere planten staan hebt (als het nog niet te laat is)
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment

        • Ekkerd
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Nov 2012
          • 9

          #5
          Re: Mannelijk of vrouwelijk?

          Ik ben bang dat het daarvoor wel te laat is
          Had er nog een andere plant bij staan en had ze 2 weken in de bloei staan.

          Ach ja, oefening baart kunst zeg ik maar. Had niet eens verwacht dat die zo groot zou worden voor mijn eerste kweek :p
          In ieder geval, bedankt voor jullie hulp!

          Groet,
          Ekkerd

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Mannelijk of vrouwelijk?



            Gr bella
            God was never on your side..

            Comment

            • Fruitboer
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 412

              #7
              Re: Mannelijk of vrouwelijk?

              Als dat een volle man was, en die heeft je andere plant bestoven heb je de bonus man.

              1. je hebt er immers nog wel wat te roken aan, ook al krijg je hier en daar wat van bonus 2, vers zaad voor je volgende rondje. Lijkt me een stevige man, dus als die een goeie vrouw bestuift heb je wel wat mooi zaad. Geeft je ook weer een opening op de ruilmarkt om wat andere soortjes te verkrijgen. Lijkt me dus niet echt noodzakelijk zo slecht.

              Jammer, maar je kan er best nog wat van maken hoor
              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

              Comment

              Bezig...