Opbrenst verbeteren net voor de oogst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #16
    Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

    Nice Bella, nog wat geleerd!
    Weet niet of ik het ga gebruiken, maar altijd leuk om te weten!

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #17
      Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

      Fermenteren heb natuurlijk nie echt veel met n zak om de wortels te maken eh..

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst



        Wacht tot de plantjes klaar zijn, dat check je door de trichomen te bekijken.
        Is het zover, pak je een snoeischaar, of zaag, en knipt ze net boven de aarde af.
        Daarna knip je zoveel mogelijk groot blad eraf, en hang je ze op de kop weg op een droge plek met ventilatie.
        Na een week of drie zijn ze droog genoeg om de buds eraf te knippen en op te slaan in luchtdichte potten.
        Na een paar maanden bereikt het de top, qua smaak.

        Dat lijkt me de makkelijkste manier.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #19
          Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

          Gewoon nat in die pot flikkeren is makkelijker Q, bende ook gelijk van het knipwerk af..

          Comment

          • smokingpeetn
            Elite Stoner
            • Jul 2009
            • 131

            #20
            Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

            gewoon nat in een pot flikkeren geeft toch meer kans op schimmels en rot of ben ik mis dan

            Comment

            • fl13r3flu1t3r
              Banned
              • Aug 2010
              • 3100

              #21
              Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

              Ja juist,
              kende gewoon alles wegflikkeren wat je natuurlijk een hoop knipwerk bespaart..

              Comment

              • Bolliex
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2011
                • 69

                #22
                Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

                Oorspronkelijk geplaatst door smokingpeetn
                gewoon nat in een pot flikkeren geeft toch meer kans op schimmels en rot of ben ik mis dan
                Hij bedoeld zon pot on te knippe denk ik (lijkt op salade zwierder) hehe. Das nat het beste

                Verstuurd met mijn mobiele telefoon

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #23
                  Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

                  ik ben mijn plant nu aan het klieven maar het helpt niks, dus dat zal wel niet werken vrees ik

                  Comment

                  • mildred
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2012
                    • 766

                    #24
                    Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

                    boven of onder vrees...

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #25
                      Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

                      Geweldig topic dit, moet je eens helemaal doorlezen!
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • mildred
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2012
                        • 766

                        #26
                        Re: Opbrenst verbeteren net voor de oogst

                        zo jammer...

                        Comment

                        Bezig...