Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Henk linker
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 101

    #46
    Eerst binnen kweek aantal vraagjes

    Vanavond toch maar even een iets duidelijkere foto gemaakt, bij deze, geen zogen maken?

    Nog ff vraagje, mijn luchtvochtigheid zit op 79% nu, hoe krijg ik deze naar beneden?

    En nog een vraag, 4 van mijn plantjes zijn een stuk kleiner dan de rest, ik heb de lanp 40 cm boven de grootste planten, moet ik de lageren planten verhogen? Zodat ze ongeveer even hoog zijn? Of maakt dat niet zoveel uit?

    Bedankt maar weer! Grtz, ImageUploadedByTapatalk1355437548.325970.jpg

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #47
      Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

      Die plant mag je er alvast uitgooien, da's toch wel vrij duidelijk, waarom twijfel je ?
      Kleine plantjes kun je idd beter iets hoger zetten
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Henk linker
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 101

        #48
        Eerst binnen kweek aantal vraagjes

        Okay! Ga ik hem er zo uit halen! Ik weet niet precies hoe het er uit ziet, het is mn eerste kweekje, nu weet ik cker dat dit overduidelijk een mannetje is! Dankje!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #49
          Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

          Okidoki. Hier een heel topic vol voorbeelden
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Dynamo
            Retired
            • Dec 2012
            • 21

            #50
            Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

            Ben zelf ook aant het denken voor een kweektent te kopen , jammer dat mijn budget er anders over denkt ..






            xxxxkeepyaheadupxxxximages.jpg

            Comment

            • Henk linker
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 101

              #51
              Eerst binnen kweek aantal vraagjes

              Jah nu dit topic kun je het idd goed zien! Maar dacht moet het maar ff cker weten,

              Zon tent is wel een inverstering idd, maar verdiend zich wel terug! Het spul is onbetaalbaar als je het moet kopen!
              Gewoon ff sparen!

              Comment

              • LimboGrower
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Jun 2010
                • 14

                #52
                Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                leuk om zo'n kosten plaatje te zien

                Comment

                • Fruitboer
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 412

                  #53
                  Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                  Eigenlijk is een tentje supercheap, 100g oogst heb je nodig om hem terug te verdienen. Hopelijk niet te veel mannen,

                  en binnenkort je eerste knipkoorts!!!

                  Succes verder, je bent al mooi vertrokken!!!!
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                  Comment

                  • Henk linker
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 101

                    #54
                    Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                    Klopt! Al met al was ik 500 verder! Maar dan wel compleet! Hier nog even een update! Zit alleen steeds een beetje te klooien met de ventilator, waar hij moet hangen, zit i een beetje op de juiste plaats zo? Zie foto! Ook ff weer een update! ImageUploadedByTapatalk1355524852.952108.jpgImageUploadedByTapatalk1355524866.620335.jpg

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #55
                      Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                      Ik zou de fan omhoog richten (niet op de lamp), of tegen een wand.
                      Plantjes vinden constant tocht meestal niet fijn.

                      Waar is de stofhoes van je filter ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Henk linker
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 101

                        #56
                        Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                        Okay! Omhoog? Van ander naar boven blazen? De wind moet toch goed door de toppen gaan? Humm stofhoes heb ik er wel bij maar heb geen id hoe ik dat moet gebruiken, hoe werkt dat dan?

                        Comment

                        • AudioSystemRolla
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1709

                          #57
                          Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                          die moet gewoon om het filter heen
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment

                          • Henk linker
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 101

                            #58
                            Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                            Hahaha lekker slim! Maar hij zit er om!
                            Kom ik nou weer een mannetje tegen? of nog niet goed zichtbaar? ImageUploadedByTapatalk1355780712.319914.jpg

                            Comment

                            • Sole mio
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2012
                              • 808

                              #59
                              Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                              een manneke!!!
                              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                              Comment

                              • Henk linker
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2012
                                • 101

                                #60
                                Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                                Gvd!! balen, weer een weg! Toch lijkt het of er wel witte haartjes komen in de top! Of heeft een mannetje dat ook?

                                Comment

                                Bezig...