Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #61
    Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

    Als het een hermafrodiet is en het er maar een paar zijn kun je ze er mss afplukken,k zou het toch goed in de gaten houden.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment

    • Henk linker
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 101

      #62
      Eerst binnen kweek aantal vraagjes

      Zooo heb hem er ook maar weer uitgehaald! volgens mij staat er nog een mannetje in,maar kan ik nog niet goed zien! Dat zijn er dan al 3 maar goed! Volgende x maar zaadjes kopen ipv eigen zaadjes!

      Kwekers, ik heb nog een aantal vraagjes,

      - mijn luchvochtigheid moet naar beneden, kan ik dat doen met een vochtvreter?

      - mijn plantjes staan nu een week op 12 12 dus kan ik van de week beginnen met bloeivoedig, hoe vaak moet ik dat geven? Om de dag? Ook heb ik nog pk 13-14 staan, wanneer en hoe vaak moet ik dat gebruiken? Of misschien helemaal niet nodig?

      - zetten jullie je plantjes ook vast? Mijn 3 cricticals zijn lang en hebben een wat dunne steel, ven bang als er toppen in komen dat het nog al iets kan gaan hangen!

      Bedankt alvast voor jullie bruikbare informatie!

      Grtz,

      Comment

      • eadw
        Stoner
        Member
        • Dec 2012
        • 21

        #63
        Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

        goeiemiddag iedereen,
        ik heb deze topic eens gelezen en had ook wat vraahjes want zie goeie antwoorden(ga zelf ook en 1rste kweek draaien over een paar dagen)
        is het miss niet goed om je stekken gelijk in 11 liter potten te doen dan?is wortel stimulator persee nodig?
        en heb totaal geen verstand van stekken wat zijn goeie? gr.

        Comment

        • AudioSystemRolla
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1709

          #64
          Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

          je kan ook je eigen topic aanmaken of even zoeken op het forum het is niet zo netjes jouw vragen in andermans topic te posten ....

          je kan stekken of zaad meteen in 11 of 18 liter zetten geen probleem
          mensen doen dat over het algemeen niet omdat als je met zaad mannen krijgt gooi je minder aarde weg
          plus dat de jonge spruitjes niet meteen in gevoede aarde kunnen dus een kommetje stek en zaai aarde erin en dan moet het goed gaan
          wortel stimulator is niet persee nodig
          goede stekken hebben mooie witte worteltjes die al uit de plug steken
          geen ronde stam maar hoekig
          GEEN BEESTJES al is dat tegenwoordig bijna een garantie dat je er beestjes bij krijgt
          mooi blad is ook een must wat als ze jong zijn nemen ze ook nog vocht op met de bladeren
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment

          • eadw
            Stoner
            Member
            • Dec 2012
            • 21

            #65
            Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

            oow sorry..ja ben vanmiddag pas voor het eerst ingelogd moet nog ff kijken hoe alles werkt tnx voor de tips man je heb er veel verstand van zo te zien

            Comment

            • Henk linker
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 101

              #66
              Eerst binnen kweek aantal vraagjes

              Welkom!
              Geen probleem, maar verwijder je berichtjes wel ff aub, nu mis ik mn reactie op mn vragen! Thanx en succes met de eerste ronde!
              Grtz,

              Comment

              • Henk linker
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 101

                #67
                Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                Iemand die mijn vragen kan beantwoorden? Zou mooi zijn!

                Comment

                • Henk linker
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 101

                  #68
                  Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                  Niemand? ;-(

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #69
                    Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                    Hoeveel lv heb je, heb je afzuiging? Met een vochtvreter dan nog? Zal er wel mee zakken maar heb het zelf nog nooit geprobeerd...

                    Comment

                    • Henk linker
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 101

                      #70
                      Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                      Lv zit op 68-70% ik ga van het weekend een vochtvreter proberen, kijken of dat helpt, maar hoe vaak moet ik die bloei voeding geven? Om de dag? En wanneer en hoe vaak moet ik pk 13-14 gebruiken?

                      Comment

                      • Henk linker
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 101

                        #71
                        Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                        En afzuiging heb ik idd,

                        Comment

                        • Henk linker
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 101

                          #72
                          Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                          Ten eerste welkom op het forum!
                          Graag even een nieuw topic maken, ik en zelf ook een beginner en heb ook veel vragen die ik stel in mijn eigen topic, wordt een beetje onoverzichtelijk anders, over dat mest verhaal heb ik geen id, en halogeen lijkt me niet super! Het beste kun je een hps lamp aanschaffen! Dit werkt het best! Een zaadje ontkiemen kan soms ook wel iets langer duren hoe diep heb je het zaadje? En wat voor aarde gebruik je?

                          Comment

                          • Smowkie
                            Elite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 2684

                            #73
                            Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                            Bloeivoeding is zeker noet voor iedere dag, je kan ze niet vetmesten, werkt zo niet, als je iedere 2 dagen bewaterd zou ik maar om de beurt voeding meegeven, en de eerste paar keer maar halve dosis! De berekeningen op de flesse zijn voor volwassen planten! Pk is voor in de 5de a 6de week zichtbare bloei, 1 week meegeven.. Je geeft dat als het ware mee als je ziet dat je planten in hoogte gestopt zijn en enkel nog toenemen in breedte... En je lv mag inderdaad wel iets zakken naar gelang je verder evolueert in je bloei..

                            Comment

                            • Henk linker
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 101

                              #74
                              Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                              Thanx Smowkie daar kan ik verder mee!

                              Comment

                              • Henk linker
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2012
                                • 101

                                #75
                                Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                                Update! ImageUploadedByTapatalk1356298821.694800.jpgImageUploadedByTapatalk1356298835.318407.jpgImageUploadedByTapatalk1356298846.421371.jpg

                                Ik geef ze elke dag water, en om de dag de op de verpakking aangegeven hoeveelheid bloeivoeding, denk dat ik volgende week wel kan beginnen met pk13-14 E groeien nu niet echt meer in de hoogte!

                                Comment

                                Bezig...