Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smowkie
    Elite Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 2684

    #91
    Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

    Hangen er ballen in de oksel van de nodes? Zoja moet hij er vantussen en zo snel mogelijk de klikko in !
    Neem is deze topic door ---> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...netje-Vrouwtje
    Misschien kan je aan de hand van die close up foto`s uitmaken of je inderdaad ballen ziet op die plaatsen....

    Comment

    • Henk linker
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 101

      #92
      Eerst binnen kweek aantal vraagjes

      Thanx smowkie!
      Ik heb hem eruit gehaald, nu maar hopen dat i niks heeft bevrucht! Als het wel zo is is de wiet dan nog wel te gebruiken? Over 2 week zou ik ongeveer moeten gaan oogsten!

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #93
        Eerst binnen kweek aantal vraagjes

        Hij heeft dus effectief ballen in de oksel? Heb je ze gezien? Zoja hoop ik voor jouw dat je ganse kweek niet bevrucht is, rookbaar tjah, als je trichomen milky zijn wel, maar je gaat hier en daar wel wet zaad tussen je tanden hebben

        Comment

        • Henk linker
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 101

          #94
          Eerst binnen kweek aantal vraagjes

          Jah cker balletjes! Kloten zooi!vigende keer maar zaadjes kopen!
          En idd hopen dat het niet is bevrucht! Ze zien er redelijm milky uit! Hopen dat t mee valt! Igg super bedankt voor je info!

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #95
            Eerst binnen kweek aantal vraagjes

            Geen probleem, maak die kerel wel dood man! Ik hoop mee op het beste, en hou ons op de hoogte he?

            Comment

            • Blani
              Ultra Grower
              • Jun 2011
              • 2004

              #96
              Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

              En anders heb je een paar zaadjes in je wiet. Big deal. Tien jaar geleden rookte iedereen wiet die uit 50% zaad en takken bestond, uit Thailand en Columbia. Prima te roken, als je de zaadjes eruit vist.

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #97
                Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                Mja kan best zijn maar we zijn 10 jaar verder nu, en ik rook liever geen zaad en takken en als je kan voorzien dat hij de rest van het hok daardoor niet bestuifd zou ik niet twijfelen

                Comment

                • Blani
                  Ultra Grower
                  • Jun 2011
                  • 2004

                  #98
                  Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                  Ik zou een man ook zeker eruit halen - maar verder niet wakker liggen over een "verloren" oogst.

                  Comment

                  • Henk linker
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 101

                    #99
                    Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                    Ff update!
                    2 van de 4 planten zijn bevrucht!
                    Maar de trichomen beginnen al iets bruin te worden! Dus hoeven gelukkig niet zolang meer! Hoop dat de zaadjes tegen die tijd nog niet volledig zijn gegroeid!

                    Hoe drogen jullie de wiet? In de tent met ventilator aan en lamp uit?
                    Denk als ik het buiten de tent ga drogen dat het behoorlijk gaat ruiken?

                    Ik denk dat ik met een week of 2 ga oogsten!
                    Mijn plan van aanpak is als volgt,
                    Ik denk dat ik op het moment. Van oogsten mn nieuwe zaadjes ga poten, en deze laat ontkiemen en een week laat voor groeien onder tl! (2 week verder) Dan kunnen de geoogste planten uit de tent en de zaailingen er weer in! 2 week drogen is voldoende toch?

                    Ps wat is jullie voorkeur? Zaden of stekjes? En wel soort binnen wiet is gegarandeerd goede opbrengst? White widow?

                    Thanx alvast

                    Grtz,

                    Comment

                    • HOMMEL
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 229

                      #100
                      Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                      Je kan de zaden ook gewoon houden hé.
                      Misschien eventueel ruilen via de 'ruilplaats' op het forum.
                      Ik zou ze toch niet zomaar weggooien.
                      Als je ze dan toch wil wegdoen, ik neem ze graag over .


                      greetz
                      HOMMEL
                      Leren = Experimenteren

                      Comment

                      • Henk linker
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 101

                        #101
                        Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                        Hey hommel!

                        Sorry voor de verkeerde omschrijving! De zaadjes die ik bedoel koop ik gewoon! Dus heb geen zaden te ruilen

                        Grtz,

                        Comment

                        • Henk linker
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 101

                          #102
                          Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                          Hallo kwekers!

                          Hier 3 fotos! Ik heb jullie hulp ff weer nodig!
                          De plant begint er minder gezond uit te zien, en ik ben benieuwd of ik al moet oogsten! Of hoelang ik nog ongeveer moet wachten!? Graag hoor ik het! Thanx alvast! ImageUploadedByTapatalk1357866789.811986.jpgImageUploadedByTapatalk1357866805.064011.jpgImageUploadedByTapatalk1357866817.591676.jpg

                          Comment

                          • Henk linker
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 101

                            #103
                            Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                            Iemand?

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #104
                              Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                              Wat is er minder goed aan? De stampers zijn bruin maar ik zou toch nog ff wachten hoor, volgens mij moeten ze nog wat aandikken?

                              Comment

                              • Henk linker
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2012
                                • 101

                                #105
                                Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                                Bladeren worden onder aan de plant geel! En boven aan ook al een beetje! Hoelang nog ongeveer denk je?

                                Comment

                                Bezig...