Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • antwerpsmoker
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 421

    #106
    Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

    die bladeren dat geel worden kan geen kwaad,kan wijzen op een tekort van iets(ik denk stikstof)maar is niet zo erg

    kijk maar naar mijn planten staan ook vol gele bladeren maar toppen groeien ng goed verder.

    ik zou ook ng wachte

    grtz

    Comment

    • Henk linker
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 101

      #107
      Eerst binnen kweek aantal vraagjes

      Haha jah idd! Ik zie het! De toppen staan er mooi bij hoor! dan wacht ik nog ff! Moet ik nog wel bloeivoeding geven? En gebruiken jullie ook zon handmicroscoop om te checken of ze klaar zijn voor de oogst?

      Comment

      • antwerpsmoker
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 421

        #108
        Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

        thnx ng ff haha

        ik heb nu zo eentje besteld ja(zou maandag moeten aankomen)

        zo weet je zeker da ze klaar zijn hey...

        hoelang moeten jou planten nu ng in theorie?

        grtz

        Comment

        • Henk linker
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 101

          #109
          Eerst binnen kweek aantal vraagjes

          Ik zit nu op week 5 van de bloei!
          Zou in theorie nog een weekje moeten! Jah ik denk dat ik ook zon dingetje bestel! Wat voor lampen heb jij? 600 watters? zal ik nog bloeivoeding gebruiken? Of juist niet meer in de laatste week? Hoe droog jij je wiet?

          Comment

          • peuker
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 1281

            #110
            Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

            het is best om 2 weken voor je oogst alleen water te geven ivm de smaak

            Comment

            • bramonius
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 793

              #111
              Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

              6 weken bloei????? dat is wel heel weinig. (of mis je een paar weken in de telling?)

              ik zou nog even wachten. ze zijn inderdaad nog aan het uit dikken.
              en zo'n loepje/handmicroscoop is een must. zonder kun je niets definieren.
              dit komt omdat de trichomen wel hetzelfde vormen op alle cannabis planten, maar
              niet allemaal hetzelfde evolueren in fases van rijping.

              succes alvast met de laatste weken, bestel maar alvast een pallet geduld.
              de laatste 2 weken denk je elke dag dat ze klaar zijn, totdat je de loep erbij pakt

              groetjes.

              Comment

              • Henk linker
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 101

                #112
                Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                Jah maar heb zo ook flink lang laten voorgroeien hoor! Tot dat de voorbloei begon, toe heb ik de lamp omgezet!
                Ik denk dat ik maandag maar ff een handmicroscoop ga halen! Dan kan ik het beter bekijken denk ik, denk wel dat het verstandig is om te stoppen met bloeivoeding? Thanx voor de info!

                Comment

                • Blani
                  Ultra Grower
                  • Jun 2011
                  • 2004

                  #113
                  Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                  Als je denkt binnen 2 weken te oogsten dan moet je stoppen met alle voeding. Alleen nog afgezuurd water geven.

                  Overigens heb ik nog eens redelijke trichoom-foto's gemaakt met een gewoon digitaal cameraatje en een oude verrekijkerlens als voorzetlens:

                  trichomen.jpg

                  Comment

                  • Henk linker
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 101

                    #114
                    Eerst binnen kweek aantal vraagjes

                    Hallo kwekers!! De planten zijn inmiddels geoogst en hangen mooi te drogen! Ik heb ze in mijn tent gehangen met de lamp uit en ventilatie/afzuiging aan! Ze hangen nu een kleine week maar zijn nog niet droog genoeg want je moet de takjes kunnen breken toch?
                    Ik heb alvast even een vraag over het knippen! Heb er net even een topje uit gehaald en geknipt omdat ik niet kan wachten! maar hoever knip je normaal gesproken de toppen schoon? Moet als het kleine blad ook weg worden geknipt? Zie foto zoals ik heb geknipt! Hoor het wel! ImageUploadedByTapatalk1359381407.382391.jpgImageUploadedByTapatalk1359381430.669262.jpg

                    Comment

                    Bezig...