Hoe verhoog je de CO2 waarde in je kweek ruimte

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hujakw
    Expert Stoner
    Member
    • Aug 2012
    • 75

    #1

    Hoe verhoog je de CO2 waarde in je kweek ruimte

    Korting op 420shop
    Hallo,

    in het boek handleiding voor wietkwekers (duitse versie Nachtschatten) staat dat je de CO2 waarde moet proberen te verhogen in je kweekruimte.
    Weet iemand misschien hoe je dat doet?
    Alvast bedankt voor je antwoord

    Groetjes Jan
  • Smowkie
    Elite Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 2684

    #2
    Hoe verhoog je de CO2 waarde in je kweek ruimte

    In je ruimte kan ik je niet mee helpen, maar er bestaan wel co2 tabs om mee te geven met je water, van het merk nomercy... Mss dat je daar ook mee geholpen bent? Groeten

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: Hoe verhoog je de CO2 waarde in je kweek ruimte

      de makkelijkste methode is gewoon je meter lager hangen natuurlijk

      CO2 is een gas, je plant gebruikt dat gas. Jij ademt dat gas uit, dus veel aanwezig zijn in je hok is een methode om je co2 in die ruimte te verhogen. Je kan ook co2 maken of gewoon uit een gasfles gebruiken. Ventilatie is ook een methode (de makkelijkste) om de gebruikte co2 aan te vullen
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • Hujakw
        Expert Stoner
        Member
        • Aug 2012
        • 75

        #4
        Re: Hoe verhoog je de CO2 waarde in je kweek ruimte

        Hallo Ihr beide,

        Dank je!

        Groetjes Jan

        Comment

        Bezig...