Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help, bladeren hangen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help, bladeren hangen!

    Korting op 420shop
    Heej, ik heb een wietplant gekregen, deze stond buiten in een emmer. Doordat ze bij een lantaarn stond kreeg ze geen toppen. Ik heb der nu thuis staan.. vanochtend keek k en de bladeren waren bijna allemaal slap en de toppen ook! Ik heb meteen een andere pot gehaald en overgepot.. dit keer met een gaatje in de onderkant.. het stonk nogal naar sloot.. k heb er nieuwe mest in gedaan en laat m afdruipe komt gewoon paar liter uit :o

    Wat moet ik nu doen? Gewoon uit late druipe en tijdje geen water meer geven en hopen op t beste.. of zal ik de plant overal flink veel water geven zodat al het water dat er nu in zit uit loopt en dan nog tijdje late druipen zodat het meeste water eruit is?

    greetzz

    #2
    Grotere pot, verse (niet bewaterde aarde), genoeg gaten in pot, tijdje geen water meer geven (niet laten uitdrogen natuurlijk), gewoon maken dat snel dat overtollige water weg kan, blijkbaar werd alles opgestapeld in die emmer mits er geen gaten in aanwezig waren. Verse droge aarde zal wel goed doen. Het kan ook al te laat zijn, dat denk ik door die slootgeur, wat waarschijnlijk een teken van rotting is... Dus verse aarde cruciaal nu.
    Veel succes

    Greetzzz

    Jona

    Comment

    Bezig...
    X