stekjes verzorgen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hebby
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Nov 2012
    • 12

    #1

    stekjes verzorgen

    Korting op 420shop
    graag wil ik weten of het goed is, ik heb mijn stekjes in de groeikamer gezet, luchtvochtigheid is 70%, en worteltempratuur is23.8. kamertempratuur is 27.. is dat goed of moet ik iets verandere, alvast bedankt.
    het gaat hier om amnasia haze, en daarmee begin ik voor het eerste.
    Last edited by hebby; 22 November 2012, 21:18.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: stekjes verzorgen

    Stekjes ? Yep, 70% is wel minimaal eh..maar dat moet kunnen.
    Je hebt het licht ook aangedaan toch ?
    En heb je de stekjes behandeld tegen beestjes ? Die zitten er altijd op, als je stekken koopt.
    Emmertje anti-beestjes middel maken, en de hele stek TOT het stekblokje onderdompelen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • hebby
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Nov 2012
      • 12

      #3
      Re: stekjes verzorgen

      Eerst wil ik je bedanken voor jou reactie..
      ja ik heb het licht aan gedaan ,2 tl cool light.
      en de stekjes heb ik zelf uit moeder plant gehad, er is geen spraak van beestjes.
      maar is 27 grade kamer tempratuur te veel?.gr.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: stekjes verzorgen

        nee hoor, als die luchtvochtigheid maar maximaal blijft. Surely you can do better dan 70%

        niet vergeten wel dagelijks even de bak waarin ze staan te openen, anders wandelen ze weg op schijnvoetjes (oftewel : schimmel)

        En ik zou het zekere voor het onzekere nemen met je stekken > dompelen die hap. Want sporen van beestjes zie je niet, maar ze kunnen je oogst straks wel stevig verpesten. Better safe then sorry nietwaar ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • hebby
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Nov 2012
          • 12

          #5
          Re: stekjes verzorgen

          erg bedankt voor de tip, zal zeker het advies volgen, gr.

          Comment

          Bezig...