probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pradakilla09
    Retired
    • Nov 2012
    • 6

    #16
    Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

    jah heb nu een hps lp gehaald en die tussen de 30 en 40 cm boven de planten gezet deze is ook geschikt tog ??

    Comment

    • Medical-Spliff
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 2061

      #17
      Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

      hps moet je hebben en 40cm voor een 400watt en 60cm voor een 600watt
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment

      • Bubba J
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 2376

        #18
        Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

        Kartonnen kweek hokje ??
        Denk maar niet aan hps met een kartonnen hok....
        Of heb ik het verkeerd op ?
        sigpic

        Comment

        • pradakilla09
          Retired
          • Nov 2012
          • 6

          #19
          Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

          neej neej ze staan in me kast maar zijn deze plantjes nog te redden of kan ik beter overnieuw beginnen

          Comment

          • ikkedus
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 241

            #20
            Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

            neezie alleen onderkant karton neem aan dat dat niet blijft, plantje is te redden, niet moeilijk over doen, goed verlichten nu, bakjes draaien zodat hij recht groeit, wat j beter had kunnen doen is eerst j spullen goed neerzetten en dan verder gaan maar ik blijf j volgen, komt allemaal in orde

            Comment

            • langenl
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 759

              #21
              Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

              Lekker instoppen met vers laagje grond niks aan de hand

              Comment

              • wiet king gelderland
                Banned
                • Dec 2012
                • 5

                #22
                Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

                licht moet je lager gaan hangen

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #23
                  Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

                  Oorspronkelijk geplaatst door pradakilla09
                  jah heb nu een hps lp gehaald en die tussen de 30 en 40 cm boven de planten gezet deze is ook geschikt tog ??
                  Neen Niet echt een LPS geeft hoofdzakelijk geel
                  SO SPD's.jpg

                  Hier kan je plant niet echt veel mee!

                  Comment

                  • pradakilla09
                    Retired
                    • Nov 2012
                    • 6

                    #24
                    Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

                    oh heb de verkeerde naam het is een Planta Star

                    Comment

                    Bezig...