vraag over voeding

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • depcrew
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Nov 2012
    • 19

    #1

    vraag over voeding

    Korting op 420shop
    hoi

    ik heb een 1 super silverhaze staan binnen , ik heb voor de groei geen voedingsmiddelen gebruikt , kan ik dan wel voor de bloei voedingsmiddel gebruiken ?


    in afwachting op reacties
    D
    Last edited by depcrew; 30 November 2012, 13:32.
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    Re: vraag over voeding

    ja tuurlijk wel waarom niet?

    Comment

    • depcrew
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Nov 2012
      • 19

      #3
      Re: vraag over voeding

      voor mij is het de 1e keer dat ik kweek , ik wist het niet zeker en kon het nergens vinden dus dacht vraag het even hier
      ik heb een super silver haze van een paar weken oud ik wou em nog een week in de groei laten staan en dan in de bloei zetten ,

      bedankt
      Attached Files
      Last edited by depcrew; 30 November 2012, 14:40.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: vraag over voeding

        Np daarvoor zit je hier goed gewoon vragen,succes verder.

        Comment

        Bezig...