Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje op foto ziet er zo uit na 3 weken, is dat volgens schema? (lijkt me niet).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje op foto ziet er zo uit na 3 weken, is dat volgens schema? (lijkt me niet).

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben op 7 november begonnen met de kweek van een plantje alleen ze groeit niet meer zo snel als de eerste week..
    De steel van het plantje is wel langer dan op de foto want ik heb een paar dagen geleden de aarde aangevuld tot 1cm onder de potrand.
    Kan iemand mij vertellen of de grootte, uitstraling etc normaal is na 3 weken?

    Groet!

    IMG-20121201-WA0005.jpg

    #2
    Re: Plantje op foto ziet er zo uit na 3 weken, is dat volgens schema? (lijkt me niet).

    Hallo,

    Wij denken dat de plant een normale grootte heeft. Onze kanabia Flash automatic is ongeveer even groot. Onze ervaring is dat na 3 weken de echte groei pas op gang kommt. Blijkbaar moet eerst het potje met voldoende wortels gevuld zijn.
    Zij bijgaand een foto van onze plantjes. De foto is wat geel maar de planten zijn echt groen. De twee grootste zijn nu bijna 5 weken oud

    DSC_0354 Utopia+super-silver+kanabia (1280x850).jpg

    Groetjes Jan

    Comment


      #3
      Re: Plantje op foto ziet er zo uit na 3 weken, is dat volgens schema? (lijkt me niet).

      Dankjewel voor je antwoord, goed om te horen!
      Mag ik vragen wat voor licht je gebruikt?
      Daar twijfel ik soms nog over of het wel het goede licht is..
      Ik heb nu 4 x 6watt LED lampen er opstaan maar ik kan er ook zo anderen boven doen..
      Groet!

      Comment


        #4
        Re: Plantje op foto ziet er zo uit na 3 weken, is dat volgens schema? (lijkt me niet).

        Hallo,

        Ik heb een HPS Master SON PIA plus 400wat er boven hangen. Vandaar ook het gele licht.
        Wij zijn eerst begonnen met TL verlichting en dat werkt goed voor de kiem fase en de eerste 3 weken. Daarna groeien ze sneller onder de HPS lamp.
        DE HPS lamp hebben we nu een en een halve week aan staan. Bijgaande Royal Dwarf hebben wij opgekweekt met TL verlichting. Ziet er ook best goed uit.



        DSC_0348 royal-dwarf (1280x850).jpg

        Groetjes Jan

        Comment

        Bezig...
        X