Mannetje of vrouwtje ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • alleke
    Retired
    • Oct 2012
    • 10

    #1

    Mannetje of vrouwtje ??

    Korting op 420shop
    beste ,

    ik begin me toch wel vragen te stellen, mijn plant big bud staat nu al 2 weken in de bloei.
    de zaden zijn gefeminiseerde zaden dus deze horen toch allemaal vrouwelijk te worden?
    ik heb alvast wat foto's geupload hopelijk kunnen jullie zien wat het is.
    alvast bedankt!
    Attached Files
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #2
    Re: Mannetje of vrouwtje ??

    ik zie geen ballen dus het is een vrouwtje komaan meen je dat nu echt je vraag???????????
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • alleke
      Retired
      • Oct 2012
      • 10

      #3
      Re: Mannetje of vrouwtje ??

      Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker
      ik zie geen ballen dus het is een vrouwtje komaan meen je dat nu echt je vraag???????????
      dit is mijn eerste plant dus ik weet niet hoe het eruit moet zien? was jou reactie sarcastisch of .. ?

      Comment

      • poison ivy
        Banned
        • Nov 2011
        • 54

        #4
        Re: Mannetje of vrouwtje ??

        het is een fantastisch mooi ontwikkeld mannetje, maareuh, tzijn de vrouwtjes die je wil

        Comment

        • alleke
          Retired
          • Oct 2012
          • 10

          #5
          Re: Mannetje of vrouwtje ??

          Oorspronkelijk geplaatst door poison ivy
          het is een fantastisch mooi ontwikkeld mannetje, maareuh, tzijn de vrouwtjes die je wil
          maar hoe kan dit als ik gefeminiseerde zaden heb gekocht ?

          Comment

          • bearprolec
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 559

            #6
            Re: Mannetje of vrouwtje ??

            jepz das een prachtig voorbeeld van een man.

            ps kleine tip , misschien je foto's roteren zodat ze goed staan. is in de toekomst veel handiger om te beoordelen.

            grtz

            Comment

            • cplifj
              Banned
              • Jun 2011
              • 608

              #7
              Re: Mannetje of vrouwtje ??

              250px-BananaMan_Introduction_Shot.JPG

              Comment

              • alleke
                Retired
                • Oct 2012
                • 10

                #8
                Re: Mannetje of vrouwtje ??

                Oorspronkelijk geplaatst door bearprolec
                jepz das een prachtig voorbeeld van een man.

                ps kleine tip , misschien je foto's roteren zodat ze goed staan. is in de toekomst veel handiger om te beoordelen.

                grtz
                maar dit zijn gefeminiseerde zaden? uit een smart shop? Hoe kan dit dan een manneke zijn? en wat kan ik hier mee doen ? afknippen en opnieuw beginnen?

                Comment

                • poison ivy
                  Banned
                  • Nov 2011
                  • 54

                  #9
                  Re: Mannetje of vrouwtje ??

                  welk merk waren die zaden?

                  Comment

                  • Medical-Spliff
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2011
                    • 2061

                    #10
                    Re: Mannetje of vrouwtje ??

                    Oorspronkelijk geplaatst door alleke
                    maar hoe kan dit als ik gefeminiseerde zaden heb gekocht ?
                    denk dat ze je héél goed liggen hebben maar vind het wel jammer dat je zelf niet weet dat dit een zuiver man is, duidelijker kan niet toch al die ballen...ik zou eens goed gaan beginnen rondsurfen zodat je goed weet hoe en wat en wanneer en wat weet ik allemaal...welke zaden waren dat alleke welke breeder???? ik zou als ik van jou was alles de kliko ingooien en snel en je tent/kast lekker goed uitkuisen en wassen voor het zeker...
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment

                    • alleke
                      Retired
                      • Oct 2012
                      • 10

                      #11
                      Re: Mannetje of vrouwtje ??

                      Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker
                      denk dat ze je héél goed liggen hebben maar vind het wel jammer dat je zelf niet weet dat dit een zuiver man is, duidelijker kan niet toch al die ballen...ik zou eens goed gaan beginnen rondsurfen zodat je goed weet hoe en wat en wanneer en wat weet ik allemaal...welke zaden waren dat alleke welke breeder???? ik zou als ik van jou was alles de kliko ingooien en snel en je tent/kast lekker goed uitkuisen en wassen voor het zeker...
                      dit waren big bud zaden van smartshop maastricht focus.

                      Comment

                      • Medical-Spliff
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2011
                        • 2061

                        #12
                        Re: Mannetje of vrouwtje ??

                        zou toch wel even verhaal gaan halen hoor, tak afknippen en voor hun neus gooien en vragen of dit gefemeniseerd zaad is en dat het allemaal zo lelijke mannen zijn...sorry maar dees vind ik erover en heel jammer voor je want hoe oud zijn die nu al...konden al mooie topjes zijn in aanmaak en koop je zaad in een growshop zou ik zeggen
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment

                        • poison ivy
                          Banned
                          • Nov 2011
                          • 54

                          #13
                          Re: Mannetje of vrouwtje ??

                          wat peacemaker zegt, en bij voorkeur van een gerespecteerd merk

                          Comment

                          • alleke
                            Retired
                            • Oct 2012
                            • 10

                            #14
                            Re: Mannetje of vrouwtje ??

                            Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker
                            zou toch wel even verhaal gaan halen hoor, tak afknippen en voor hun neus gooien en vragen of dit gefemeniseerd zaad is en dat het allemaal zo lelijke mannen zijn...sorry maar dees vind ik erover en heel jammer voor je want hoe oud zijn die nu al...konden al mooie topjes zijn in aanmaak en koop je zaad in een growshop zou ik zeggen
                            Bedankt voor uw reacties
                            ik vind het ook zeer jammer al die tijd .
                            Maar ja ..
                            on to the next !

                            Comment

                            • Medical-Spliff
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2011
                              • 2061

                              #15
                              Re: Mannetje of vrouwtje ??

                              als je deze mannen al niet herkende denk ik zo bij mezelf what the f*ck eerlijk gezegd met alle respect alleke maar hou je er bv rekening mee dat je als je planten slapen ze zeker geen licht mogen zien enzo...hoe ver gaat je kennis voor het growen wil ik ermee bedoelen... goed informeren over het wat en het hoe enzo zodat je niet terug voor voldomme feiten komt te staan alleke en je planten altijd controleren op ballen ook al heb je femzaad, is niet omdat je fem zaad hebt dat je geen ballen kan krijgen... vind het echt balen, baal in jou plaats eerlijk gezegd
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment

                              Bezig...