Mannetje of vrouwtje ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #16
    Re: Mannetje of vrouwtje ??

    alle zaadhulzen verwijderen en de asemmer in.
    de bladeren en takken netjes versnijden en in je organische vergaarbak gooien klaar om volgend jaar als compost te gebruiken.
    zo je plantje heeft nu niet voor niks geleefd..

    niet opgeven

    Comment

    • peuker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 1281

      #17
      Re: Mannetje of vrouwtje ??

      damn

      Comment

      • wiet king gelderland
        Banned
        • Dec 2012
        • 5

        #18
        Re: Mannetje of vrouwtje ??

        zonde van je tijd je had dit al heel veel eerder kunnen zien en weten ga eens google en lees eens het een en ander over wiet en het kweken er van hier een foto meschien snapje nu wat je moet zien

        cannabis-man-vrouw.jpg

        Comment

        Bezig...