Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten getopt, maar is t goed gegaan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Planten getopt, maar is t goed gegaan?

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn planten getopt en de eigenlijke bedoeling was 4 hoofdtakken te krijgen waar zich uiteindelijk de toppen aan zouden vormen. Zoals op de foto's te zien is ( 1 foto is van de gehele kweekruimte en de andere van een plant die duidelijk meer dan 4 toppen heeft.) Is het een probleem dat er meer toppen zijn en wat is volgens jullie de optimale hoeveelheid toppen? De planten zitten nu aan het einde van de 2de bloeiweek, is het dan uberhaupt nog mogelijk om te toppen?

    Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen
    bij voorbaat dank!
    Attached Files

    #2
    Re: Planten getopt, maar is t goed gegaan?

    Best niet
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Planten getopt, maar is t goed gegaan?

      tot zover ik las hier en hoorde op youtube video's kan het echt nog wel tot de 2de week bloei.. maar ik zou ze hierna zelf niet meer toppen. tenzij het een doordachte keuze is en/of iemand die het wel zeker weet (vraag desnoods referenties). type strain kan een rol spelen .. maar daarvoor ben ik zelf te veel hobbynoob. wat rodigan zei klopt overigens wel voor een groot stuk dus nazorg is nu de boodschap .. hermabalzakjes controle. ontsmet de handjes/mesje en knijpen/knippen die zakjes indien nodig.. controleer iedere dag

      Comment

      Bezig...
      X